23 produktów
Wybierz auto
0429BDA590
Ograniczenia producenta: Trw
Parzyste numery artykułów: Bda589
87,69
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
87,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0429BDA589
Ograniczenia producenta: Trw
Parzyste numery artykułów: Bda590
87,69
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
87,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ograniczenia producenta: Trw
Parzyste numery artykułów: Bda589
66,26
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
66,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ograniczenia producenta: Trw
Parzyste numery artykułów: Bda590
66,26
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
66,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYHZTVW049A
Ograniczenia producenta: Trw
64,75
zł/szt.
Kraków: pon. 02.06
U ciebie: pon. 02.06
64,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ograniczenia producenta: Trw
Parzyste numery artykułów: Bda1064
59,59
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
59,59
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FES2677CRAPFKIT
Strona zabudowy: Oś przednia
Ciężar [kg]: 1.446
Rozwiń więcej danych
207,42
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
207,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV50SKV563
83,91
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
83,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYHZTVW004A
Strona zabudowy: Oś tylna
Ciężar brutto [kg]: 0.8
63,04
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
63,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
63,55
zł/szt.
Kraków: śr. 04.06
U ciebie: śr. 04.06
63,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYHZPVW054A
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Numer seryjny: Hzp-vw-054a
115,39
zł/szt.
Kraków: pon. 02.06
U ciebie: pon. 02.06
115,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
63,55
zł/szt.
Kraków: śr. 04.06
U ciebie: śr. 04.06
63,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV50SKV564
86,97
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
86,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ66151578101
67,28
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
67,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GHAGH464325
Strona zabudowy: Oś tylna, oś tylna strona lewa, oś tylna strona prawa, z lewej, z prawej
81,77
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
81,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GHAGH464778
Strona zabudowy: Oś tylna, oś tylna strona lewa, oś tylna strona prawa, z lewej, z prawej
78,22
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
78,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0429BDA1064
Ograniczenia producenta: Trw
Parzyste numery artykułów: Bda1065
126,80
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
126,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0429BDA512
Ograniczenia producenta: Trw
Parzyste numery artykułów: Bda672
440,69
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
440,69
zł/szt.
Darmowa dostawa
0429BDA672
Ograniczenia producenta: Trw
Parzyste numery artykułów: Bda512
333,07
zł/szt.
Kraków: pon. 02.06
U ciebie: pon. 02.06
333,07
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYHZPVW053A
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Numer seryjny: Hzp-vw-053a
115,39
zł/szt.
Kraków: pon. 02.06
U ciebie: pon. 02.06
115,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
W standardowych układach hamulców tarczowych, stosowanych m.in. w samochodzie SKODA FABIA II, jarzmo zacisku hamulcowego odpowiada za umożliwienie precyzyjnego zamocowania zacisków i klocków hamulcowych. Sprawne jarzmo jest niezbędne do zapewnienia równomiernego docisku klocków hamulcowych do tarczy w momencie wciśnięcia pedału hamulca przez kierowcę samochodu.
W większości egzemplarzy samochodu SKODA FABIA II jarzmo zacisku jest podzespołem trwałym, jednak trudne warunki eksploatacji (silne nagrzewanie elementów układu, kontakt z wodą i zabrudzeniami) mogą spowodować korozję, prowadzącą do degradacji materiału, z którego wykonane jest jarzmo. Z czasem może dojść do blokowania się tulejek jarzma, które wpływa na niewłaściwy docisk, czyli obniżenie skuteczności hamowania.
Jeżeli w samochodzie SKODA FABIA II dochodzi do opisanych wyżej problemów lub oględziny, wykonane po zdemontowaniu koła i elementów współpracujących układu hamulcowego, wskazują na silne zużycie jarzma, warto wymienić ten element na nowy. Zużycie jarzma zacisku hamulcowego w jednym z kół jest sygnałem świadczącym o konieczności weryfikacji stanu jarzm w pozostałych kołach. Jarzma warto wymieniać parami na kołach tej samej osi. Wymiana tylko jednego elementu może skutkować niewłaściwym rozdziałem siły hamowania pomiędzy koła tej samej osi, co ma wydatny wpływ na bezpieczeństwo jazdy.