38 produktów
Wybierz auto
0429BDA581
Ograniczenia producenta: Trw
Materiał: Aluminium
90,42
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
90,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
System hamulcowy: Lucas/girling
Część nowa: 1
Rozwiń więcej danych
76,67
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
76,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0429BDA1180
Ograniczenia producenta: Trw
Materiał: Żeliwo
Rozwiń więcej danych
198,94
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
198,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ograniczenia producenta: Trw
Materiał: Aluminium
61,88
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
61,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYHZTVW091A
Ograniczenia producenta: Trw
Materiał: Aluminium
Rozwiń więcej danych
69,50
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
69,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYHZPAU006A
Ograniczenia producenta: Trw
Materiał: Żeliwo
Rozwiń więcej danych
89,94
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
89,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FES2377C162RLH
Strona zabudowy: Oś tylna, z lewej
Ciężar [kg]: 1.315
Rozwiń więcej danych
181,67
zł/szt.
Kraków: śr. 05.02
U ciebie: śr. 05.02
181,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYHZTVW073A
Ograniczenia producenta: Trw
78,10
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
78,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYHZTVW072A
Ograniczenia producenta: Trw
78,10
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
78,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ66151578001
Strona zabudowy: Z lewej
77,36
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
77,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ66151740601
Strona zabudowy: Z tyłu po prawej
77,36
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
77,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV50SKV700
91,19
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
91,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ66151577901
Strona zabudowy: Z prawej
73,14
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
73,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ66151740501
Strona zabudowy: Z tyłu z lewej
67,41
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
67,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
82,33
zł/szt.
Kraków: śr. 05.02
U ciebie: śr. 05.02
82,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
82,33
zł/szt.
Kraków: śr. 05.02
U ciebie: śr. 05.02
82,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYHZPVW004A
Ograniczenia producenta: Trw
Typ tarczy hamulcowej: Pełny
84,09
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
84,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYHZPAU009A
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]: 312
Rozwiń więcej danych
134,06
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
134,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYHZPAU007A
Ograniczenia producenta: Trw
Materiał: Żeliwo
Rozwiń więcej danych
89,94
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
89,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
05502377CTIGF
Strona zabudowy: Oś przednia
Ciężar [kg]: 1.605
221,57
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
221,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
W standardowych układach hamulców tarczowych, stosowanych m.in. w samochodzie VW CADDY, jarzmo zacisku hamulcowego odpowiada za umożliwienie precyzyjnego zamocowania zacisków i klocków hamulcowych. Sprawne jarzmo jest niezbędne do zapewnienia równomiernego docisku klocków hamulcowych do tarczy w momencie wciśnięcia pedału hamulca przez kierowcę samochodu.
W większości egzemplarzy samochodu VW CADDY jarzmo zacisku jest podzespołem trwałym, jednak trudne warunki eksploatacji (silne nagrzewanie elementów układu, kontakt z wodą i zabrudzeniami) mogą spowodować korozję, prowadzącą do degradacji materiału, z którego wykonane jest jarzmo. Z czasem może dojść do blokowania się tulejek jarzma, które wpływa na niewłaściwy docisk, czyli obniżenie skuteczności hamowania.
Jeżeli w samochodzie VW CADDY dochodzi do opisanych wyżej problemów lub oględziny, wykonane po zdemontowaniu koła i elementów współpracujących układu hamulcowego, wskazują na silne zużycie jarzma, warto wymienić ten element na nowy. Zużycie jarzma zacisku hamulcowego w jednym z kół jest sygnałem świadczącym o konieczności weryfikacji stanu jarzm w pozostałych kołach. Jarzma warto wymieniać parami na kołach tej samej osi. Wymiana tylko jednego elementu może skutkować niewłaściwym rozdziałem siły hamowania pomiędzy koła tej samej osi, co ma wydatny wpływ na bezpieczeństwo jazdy.