Darmowa dostawa od 49 zł! Kod: DOSTAWA49
28 produktów
Wybierz auto
Ograniczenia producenta: Trw
Parzyste numery artykułów: Bda589
87,69
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
87,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ograniczenia producenta: Trw
Parzyste numery artykułów: Bda590
87,69
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
87,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ograniczenia producenta: Trw
64,55
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
64,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ograniczenia producenta: Trw
Parzyste numery artykułów: Bda590
66,27
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
66,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ograniczenia producenta: Trw
Parzyste numery artykułów: Bda589
66,28
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
66,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
114,72
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
114,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ograniczenia producenta: Trw
Grubość tarczy hamulcowej [mm]: 10
Rozwiń więcej danych
73,67
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
73,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ograniczenia producenta: Trw
Grubość tarczy hamulcowej [mm]: 10
Rozwiń więcej danych
73,67
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
73,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Numer seryjny: Hzp-vw-054a
115,39
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
115,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna
Ciężar brutto [kg]: 0.8
63,04
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
63,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
63,55
zł/szt.
Kraków: pt. 13.06
U ciebie: pt. 13.06
63,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
63,55
zł/szt.
Kraków: pt. 13.06
U ciebie: pt. 13.06
63,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ograniczenia producenta: Trw
Parzyste numery artykułów: Bda1064
59,60
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
59,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
67,28
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
67,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ograniczenia producenta: Trw
Parzyste numery artykułów: Bda1065
59,60
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
59,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ograniczenia producenta: Trw
265,54
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
265,54
zł/szt.
Darmowa dostawa
Strona zabudowy: Oś tylna, oś tylna strona lewa, oś tylna strona prawa, z lewej, z prawej
73,52
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
73,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
66,04
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
66,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ograniczenia producenta: Trw
Grubość tarczy hamulcowej [mm]: 10
Rozwiń więcej danych
134,11
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
134,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ograniczenia producenta: Trw
Parzyste numery artykułów: Bda672
440,69
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
440,69
zł/szt.
Darmowa dostawa
W standardowych układach hamulców tarczowych, stosowanych m.in. w samochodzie VW POLO, jarzmo zacisku hamulcowego odpowiada za umożliwienie precyzyjnego zamocowania zacisków i klocków hamulcowych. Sprawne jarzmo jest niezbędne do zapewnienia równomiernego docisku klocków hamulcowych do tarczy w momencie wciśnięcia pedału hamulca przez kierowcę samochodu.
W większości egzemplarzy samochodu VW POLO jarzmo zacisku jest podzespołem trwałym, jednak trudne warunki eksploatacji (silne nagrzewanie elementów układu, kontakt z wodą i zabrudzeniami) mogą spowodować korozję, prowadzącą do degradacji materiału, z którego wykonane jest jarzmo. Z czasem może dojść do blokowania się tulejek jarzma, które wpływa na niewłaściwy docisk, czyli obniżenie skuteczności hamowania.
Jeżeli w samochodzie VW POLO dochodzi do opisanych wyżej problemów lub oględziny, wykonane po zdemontowaniu koła i elementów współpracujących układu hamulcowego, wskazują na silne zużycie jarzma, warto wymienić ten element na nowy. Zużycie jarzma zacisku hamulcowego w jednym z kół jest sygnałem świadczącym o konieczności weryfikacji stanu jarzm w pozostałych kołach. Jarzma warto wymieniać parami na kołach tej samej osi. Wymiana tylko jednego elementu może skutkować niewłaściwym rozdziałem siły hamowania pomiędzy koła tej samej osi, co ma wydatny wpływ na bezpieczeństwo jazdy.