70 produktów
Wybierz auto
Średnica [mm]: 43
Wysokość [mm]: 49
29,45
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
29,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica [mm]: 43
Rozwiń więcej danych
24,41
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
24,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 60
Wysokość [mm]: 52
Rozwiń więcej danych
43,81
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
43,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 60
Ilość na oś: 2
Rozwiń więcej danych
55,91
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
55,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FES1276H1F
Ciężar [kg]: 0.24
32,75
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
32,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica [mm]: 43
Rozwiń więcej danych
109,97
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 06.06
109,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0501243002
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica [mm]: 43
Rozwiń więcej danych
27,80
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
27,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica [mm]: 43
35,08
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
35,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 41
Wysokość [mm]: 45.3
27,81
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
27,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FES1276PORF
Ciężar [kg]: 0.435
36,85
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
36,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
21,42
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
21,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FES1275PORF
Strona zabudowy: Oś przednia
Ciężar [kg]: 0.0495
Rozwiń więcej danych
30,70
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 06.06
30,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica [mm]: 48
Rozwiń więcej danych
29,12
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
29,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica [mm]: 57
Rozwiń więcej danych
33,01
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 06.06
33,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FES1275H1F
Strona zabudowy: Oś przednia
Ciężar [kg]: 0.017
Rozwiń więcej danych
18,52
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 06.06
18,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna
Średnica [mm]: 42
Rozwiń więcej danych
95,38
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
95,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna
Średnica [mm]: 42
24,06
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
24,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FES2275SORFKIT
Strona zabudowy: Oś przednia
Ciężar [kg]: 0.014
Rozwiń więcej danych
19,30
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 06.06
19,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica [mm]: 48
Rozwiń więcej danych
123,44
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 06.06
123,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica [mm]: 60
51,89
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 06.06
51,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Zaciski hamulcowe w samochodzie HYUNDAI H-1 muszą być w pełni sprawne, aby zapewnić skuteczność hamowania, a tym samym bezpieczeństwo jazdy. Uszkodzony zacisk należy bezzwłocznie wymienić na sprawny. Alternatywą dla fabrycznie nowego podzespołu jest naprawa starego zacisku, której można dokonać za pomocą zestawu naprawczego zacisku hamulcowego. Takie rozwiązanie jest dostępne w przypadku samochodu HYUNDAI H-1.
Zacisk hamulcowy posiada gumowe uszczelnienia, których zadaniem jest zabezpieczenie konstrukcji przed pyłem hamulcowym, brudem i wyciekami płynu hamulcowego. Kiedy uszczelnienia zużyją się, może dojść do zablokowania zacisku, przez co nie będzie on w stanie pracować poprawnie. Uszkodzeniu i degradacji ulegają przeważnie także tłoczki zacisku, których wrogiem jest korozja. Znajdujący się w układzie płyn hydrauliczny nie jest wówczas w stanie wypchnąć tłoczków zacisku, pomimo pracy pod wysokim ciśnieniem. W ten sposób klocek nie zostaje dociśnięty do tarczy, a proces hamowania się nie odbywa.
Podobnie jak w większości współczesnych pojazdów, naprawa zacisku hamulcowego w samochodzie HYUNDAI H-1 polega na wymontowaniu elementu z pojazdu, jego dokładnym wyczyszczeniu (kluczowe jest pozbycie się rdzy) oraz skorzystaniu z zestawu naprawczego zacisku, aby wymienić stare, zniszczone uszczelki i osłony na nowe. W razie potrzeby należy wymienić także prowadnicę zacisku i tłoczki, które również mogą znajdować się w zestawie. Przed montażem tych elementów najlepiej pomalować zacisk farbą chroniącą przed rdzą. Naprawa używanego zacisku hamulcowego znacznie obniża koszt operacji względem zakupu i montażu nowego podzespołu.