Powiadom mnie o dostępności

Korektory siły hamowania do PEUGEOT 306

9 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Korektor siły hamowania BREMBO R 61 009

Materiał: Żeliwo

Zdjęcie producenta: 1

184,26

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

184,26

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Korektor siły hamowania A.B.S. 64074

Strona zabudowy: Z tyłu

Ciężar [kg]: 0.79

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

270,05

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

270,05

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Korektor siły hamowania MAGNETI MARELLI 360219180015

Strona zabudowy: Oś tylna

201,63

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

201,63

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Korektor siły hamowania LPR 9961

Wymiar gwintu: 10 x 1 (2), 12 x 1 (2)

Materiał: Żeliwo

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

189,92

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 11.04

189,92

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Korektor siły hamowania LPR 9963

Wymiar gwintu: 10 x 1 (2), 12 x 1 (2)

Materiał: Żeliwo

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

186,48

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 11.04

186,48

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Korektor siły hamowania SAMKO D30925

Wymiar gwintu: 10 x 1 (2), 12 x 1 (2)

Materiał: Żeliwo

191,16

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

191,16

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Korektor siły hamowania SAMKO D30924

Wymiar gwintu: 10 x 1 (2), 12 x 1 (2)

Materiał: Żeliwo

194,71

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

194,71

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Korektor siły hamowania SAMKO D30923

Wymiar gwintu: 10 x 1 (2), 12 x 1 (2)

Materiał: Żeliwo

194,71

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

194,71

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Korektor siły hamowania LPR 9962

Wymiar gwintu: 10 x 1 (2), 12 x 1 (2)

Materiał: Żeliwo

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

189,92

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 11.04

189,92

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do PEUGEOT 306

Korektor siły hamowania w samochodach PEUGEOT 306

Korektor siły hamowania to rozwiązanie stosowane w samochodach starszych rocznikowo, którego funkcją jest dostosowywanie pracy hamulców do poziomu obciążenia tylnej osi. Jeżeli zastanawiasz się, czy samochód PEUGEOT 306 posiada korektor siły hamowania, sprawdź przede wszystkim, czy na jego wyposażeniu znajduje się układ ABS. Po wprowadzeniu ABS, a więc systemu zapobiegającego blokowaniu się kół samochodu podczas hamowania, wykorzystanie korektora siły hamowania przestało być potrzebne. Obecność lub brak ABS w pojeździe można zweryfikować w instrukcji obsługi pojazdu, po numerze VIN lub na tabliczce znamionowej pojazdu.

Jak działa korektor siły hamowania w samochodzie PEUGEOT 306?

W większości aut przód samochodu ma wyższą masę niż tylna część, stąd siła hamowania kół przednich musi być wyższa. Prowadzi to jednak do blokowania tylnych kół, co jest zjawiskiem niepożądanym i niebezpiecznym. Właśnie temu zjawisku zapobiega korektor siły hamowania. Zapewnia on odpowiedni rozkład sił hamowania pomiędzy przodem a tyłem pojazdu. Jeżeli np. przewozimy ciężki ładunek w bagażniku samochodu PEUGEOT 306, korektor zwiększy siłę hamowania tylnej osi.

PEUGEOT 306 – objawy usterki korektora siły hamowania

Zbadanie poprawności pracy korektora siły hamowania jest trudne podczas standardowej eksploatacji auta. Jeżeli jednak zauważymy, że PEUGEOT 306 podczas silnego hamowania zarzuca tyłem, możemy podejrzewać awarię właśnie tego elementu. Sprawdzenie poprawności działania korektora siły hamowania polega na pomiarze ciśnienia w układzie hamulcowym z przodu i z tyłu i porównanie ich z wartościami zalecanymi przez producenta samochodu. W przypadku dużych rozbieżności konieczna będzie wymiana korektora na nowy.