51 produktów
Wybierz auto
LPR9934
Wymiar gwintu: 10 x 1 (2), 12 x 1 (2)
Materiał: Żeliwo
Rozwiń więcej danych
183,16
zł/szt.
Kraków: pon. 02.06
U ciebie: pon. 02.06
183,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SAMD30003K
Wymiar gwintu: 10 x 1 (2), 12 x 1 (2)
Materiał: Żeliwo
Rozwiń więcej danych
226,60
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 30.05
226,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0381R61021
Materiał: Żeliwo
Zdjęcie producenta: 1
225,42
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 30.05
225,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0408090022
Materiał: Aluminium
69,98
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 30.05
69,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
LPR9941
Wymiar gwintu: 10 x 1 (2), 12 x 1 (2)
Materiał: Żeliwo
Rozwiń więcej danych
149,96
zł/szt.
Kraków: pon. 02.06
U ciebie: pon. 02.06
149,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0381R61009
Materiał: Żeliwo
Zdjęcie producenta: 1
189,50
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 30.05
189,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SAMD30908K
Wymiar gwintu: 10 x 1 (2), 12 x 1 (2)
Materiał: Żeliwo
Rozwiń więcej danych
185,59
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 30.05
185,59
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
03540986482029
System hamulcowy: Hydrauliczny
Zależny od obciążenia: 1
221,23
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 30.05
221,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAG360219180035
Strona zabudowy: Oś tylna
194,55
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 30.05
194,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAG360219180015
Strona zabudowy: Oś tylna
199,68
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 30.05
199,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
LPR9937
Wymiar gwintu: 10 x 1 (2), 12 x 1 (2)
Materiał: Żeliwo
Rozwiń więcej danych
151,39
zł/szt.
Kraków: pon. 02.06
U ciebie: pon. 02.06
151,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0396LV80016
177,71
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 30.05
177,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
LPR9961
Wymiar gwintu: 10 x 1 (2), 12 x 1 (2)
Materiał: Żeliwo
Rozwiń więcej danych
189,92
zł/szt.
Kraków: pon. 02.06
U ciebie: pon. 02.06
189,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAG360219180020
Strona zabudowy: Oś tylna
210,95
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 30.05
210,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
LPR9962
Wymiar gwintu: 10 x 1 (2), 12 x 1 (2)
Materiał: Żeliwo
Rozwiń więcej danych
189,92
zł/szt.
Kraków: pon. 02.06
U ciebie: pon. 02.06
189,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
LPR9963
Wymiar gwintu: 10 x 1 (2), 12 x 1 (2)
Materiał: Żeliwo
Rozwiń więcej danych
186,48
zł/szt.
Kraków: pon. 02.06
U ciebie: pon. 02.06
186,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABS64074
Strona zabudowy: Z tyłu
Ciężar [kg]: 0.79
Rozwiń więcej danych
275,34
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 30.05
275,34
zł/szt.
Darmowa dostawa
BRMR61001
Materiał: Żeliwo
Zdjęcie producenta: 1
227,25
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 30.05
227,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BRMR61022
Materiał: Żeliwo
Zdjęcie producenta: 1
272,94
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 30.05
272,94
zł/szt.
Darmowa dostawa
LPR9920
Wymiar gwintu: 10 x 1 (1), 12 x 1 (1)
Materiał: Aluminium
Rozwiń więcej danych
66,39
zł/szt.
Kraków: pon. 02.06
U ciebie: pon. 02.06
66,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Korektor siły hamowania to rozwiązanie stosowane w samochodach starszych rocznikowo, którego funkcją jest dostosowywanie pracy hamulców do poziomu obciążenia tylnej osi. Jeżeli zastanawiasz się, czy samochód PEUGEOT posiada korektor siły hamowania, sprawdź przede wszystkim, czy na jego wyposażeniu znajduje się układ ABS. Po wprowadzeniu ABS, a więc systemu zapobiegającego blokowaniu się kół samochodu podczas hamowania, wykorzystanie korektora siły hamowania przestało być potrzebne. Obecność lub brak ABS w pojeździe można zweryfikować w instrukcji obsługi pojazdu, po numerze VIN lub na tabliczce znamionowej pojazdu.
W większości aut przód samochodu ma wyższą masę niż tylna część, stąd siła hamowania kół przednich musi być wyższa. Prowadzi to jednak do blokowania tylnych kół, co jest zjawiskiem niepożądanym i niebezpiecznym. Właśnie temu zjawisku zapobiega korektor siły hamowania. Zapewnia on odpowiedni rozkład sił hamowania pomiędzy przodem a tyłem pojazdu. Jeżeli np. przewozimy ciężki ładunek w bagażniku samochodu PEUGEOT, korektor zwiększy siłę hamowania tylnej osi.
Zbadanie poprawności pracy korektora siły hamowania jest trudne podczas standardowej eksploatacji auta. Jeżeli jednak zauważymy, że PEUGEOT podczas silnego hamowania zarzuca tyłem, możemy podejrzewać awarię właśnie tego elementu. Sprawdzenie poprawności działania korektora siły hamowania polega na pomiarze ciśnienia w układzie hamulcowym z przodu i z tyłu i porównanie ich z wartościami zalecanymi przez producenta samochodu. W przypadku dużych rozbieżności konieczna będzie wymiana korektora na nowy.