48 produktów
Wybierz auto
Długość [mm]: 311
Gwint wewnętrzny [mm]: M10x1
Rozwiń więcej danych
40,70
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
40,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 185
Rodzaj gwintu: Gwint zewn., gwint wewn.
Rozwiń więcej danych
33,17
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
33,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 432
71,98
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
71,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna
Długość [mm]: 420
Rozwiń więcej danych
30,17
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
30,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 615
Gwint zewn. [mm]: M10x1
Rozwiń więcej danych
59,05
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
59,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia
Długość [mm]: 410
38,26
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
38,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 185
28,61
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
28,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Długość [mm]: 507
Rozwiń więcej danych
28,32
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
28,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 505
Rodzaj gwintu: Gwint zewn., gwint wewn.
Rozwiń więcej danych
36,10
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
36,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 330
Rozmiar gwintu 1: F10x1
Rozwiń więcej danych
30,05
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
30,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 162
Rodzaj gwintu: Gwint zewn., gwint wewn.
Rozwiń więcej danych
24,66
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
24,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 405
Rodzaj gwintu: Gwint zewn., gwint wewn.
Rozwiń więcej danych
35,47
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
35,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Zewnętrzny, z obu stron, oś tylna
22,95
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
22,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna
Długość [mm]: 160
30,20
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
30,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna
Długość [mm]: 420
47,75
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
47,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 638
Rodzaj gwintu: Gwint zewn., gwint wewn.
Rozwiń więcej danych
63,60
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
63,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 398.5
Gwint wewnętrzny [mm]: M10x1
Rozwiń więcej danych
52,35
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
52,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 163
Rozmiar gwintu 1: M10 x 1
Rozwiń więcej danych
28,09
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
28,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 530
59,32
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
59,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 399
Gwint zewn. 2 [mm]: M10 x 1
Rozwiń więcej danych
43,52
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
43,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Układ hamulcowy samochodu ALFA ROMEO SPIDER wyposażony jest w elastyczne przewody hamulcowe, których rolą jest przenoszenie ciśnienia płynu hydraulicznego na ostatnim odcinku układu hamulcowego. ALFA ROMEO SPIDER wykorzystuje elastyczne przewody hamulcowe wykonane z gumy wzmocnionej oplotem metalowym lub plecionką z tkaniny. Są one stosunkowo wytrzymałe, jednak z czasem dochodzi do ich zużycia lub uszkodzenia mechanicznego.
Jednym z najczęstszych powodów uszkodzeń elastycznych przewodów hamulcowych w samochodzie ALFA ROMEO SPIDER jest nieregularna wymiana płynu hamulcowego. Obecność starego lub niskiej jakości płynu w układzie hamulcowym wpływa na proces przedwczesnego starzenia się gumy, użytej do produkcji elastycznych przewodów. Może wówczas dojść do ich rozciągnięcia lub spękania. Takie zjawiska mają znaczący wpływ na skuteczność działania hamulców w pojeździe.
Sygnałem, który może wskazywać na niewłaściwy stan elastycznych przewodów hamulcowych w samochodzie ALFA ROMEO SPIDER jest odczuwalny spadek skuteczności hamowania. Auto wyraźnie gorzej wytraca prędkość, często nierównomiernie (przechyły nadwozia), co jest związane nierównym wysuwaniem się zacisków hamulcowych. Jeżeli przewód hamulcowy pęknie, nastąpi wyciek płynu hamulcowego z układu, co wiąże się z całkowitą utratą możliwości hamowania. Wszelkie usterki przewodów hamulcowych należy niezwłocznie usuwać poprzez wymianę elementów na nowe.