20 produktów
Wybierz auto
Nr art: MAX520455
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: BRMT24165
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: BOS1987481977
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: ATE24514004203
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: MAX520443
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: ATE83776903983
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: LPR6T48601
Dostawa na czwartek, 4 lipca
Nr art: ABSSL7012
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: BOS1987481668
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: FEB104237
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: 0403815016306
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: VAIV251322
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: TRWPHB2019
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: TRWPHB2018
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 0396LH6365
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: BRMT24149
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: ABSSL6374
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 0396LH7143
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: SAM6T48995
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: SAM6T48601
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Układ hamulcowy samochodu FORD C-MAX II wyposażony jest w elastyczne przewody hamulcowe, których rolą jest przenoszenie ciśnienia płynu hydraulicznego na ostatnim odcinku układu hamulcowego. FORD C-MAX II wykorzystuje elastyczne przewody hamulcowe wykonane z gumy wzmocnionej oplotem metalowym lub plecionką z tkaniny. Są one stosunkowo wytrzymałe, jednak z czasem dochodzi do ich zużycia lub uszkodzenia mechanicznego.
Jednym z najczęstszych powodów uszkodzeń elastycznych przewodów hamulcowych w samochodzie FORD C-MAX II jest nieregularna wymiana płynu hamulcowego. Obecność starego lub niskiej jakości płynu w układzie hamulcowym wpływa na proces przedwczesnego starzenia się gumy, użytej do produkcji elastycznych przewodów. Może wówczas dojść do ich rozciągnięcia lub spękania. Takie zjawiska mają znaczący wpływ na skuteczność działania hamulców w pojeździe.
Sygnałem, który może wskazywać na niewłaściwy stan elastycznych przewodów hamulcowych w samochodzie FORD C-MAX II jest odczuwalny spadek skuteczności hamowania. Auto wyraźnie gorzej wytraca prędkość, często nierównomiernie (przechyły nadwozia), co jest związane nierównym wysuwaniem się zacisków hamulcowych. Jeżeli przewód hamulcowy pęknie, nastąpi wyciek płynu hamulcowego z układu, co wiąże się z całkowitą utratą możliwości hamowania. Wszelkie usterki przewodów hamulcowych należy niezwłocznie usuwać poprzez wymianę elementów na nowe.