84 produktów
Wybierz auto
Strona zabudowy: Oś tylna
Długość [mm]: 220
Rozwiń więcej danych
28,90
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
28,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 410
Średnica 1 [mm]: 10
Rozwiń więcej danych
55,74
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
55,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Miedy / nikiel
26,90
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
26,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 419
26,33
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
26,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 410
Rozmiar gwintu 1: 9
50,55
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
50,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 398
Gwint wewnętrzny [mm]: M10x1
Rozwiń więcej danych
77,63
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
77,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 760
Rozmiar gwintu 1: F10x1
Rozwiń więcej danych
132,46
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
132,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość całkowita [mm]: 428
Rozmiar gwintu 1: F10x1
Rozwiń więcej danych
38,81
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
38,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 415
Dla numeru artykułu: 6t46793
Rozwiń więcej danych
27,81
zł/szt.
Kraków: pt. 18.07
U ciebie: pt. 18.07
27,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Miedy / nikiel
23,67
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
23,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość całkowita [mm]: 252
Rozmiar gwintu 1: F10x1
Rozwiń więcej danych
28,56
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
28,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 385
Gwint wewnętrzny [mm]: M10x1
Rozwiń więcej danych
118,25
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
118,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Miedy / nikiel
49,46
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
49,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 730
Rodzaj gwintu: Gwint zewn., gwint wewn.
Rozwiń więcej danych
89,64
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
89,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 245
Rodzaj gwintu: Gwint wewn.
Rozwiń więcej danych
39,10
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
39,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 215
Dla numeru artykułu: 6t46791
Rozwiń więcej danych
25,37
zł/szt.
Kraków: pt. 18.07
U ciebie: pt. 18.07
25,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 730
Rodzaj gwintu: Gwint zewn., gwint wewn.
Rozwiń więcej danych
89,64
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
89,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna
Długość [mm]: 220
29,88
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
29,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna
Technika połączeń: Banjo fitting
Rozwiń więcej danych
36,90
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
36,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna strona lewa
Długość [mm]: 530
Rozwiń więcej danych
75,18
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
75,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Układ hamulcowy samochodu OPEL ZAFIRA A wyposażony jest w elastyczne przewody hamulcowe, których rolą jest przenoszenie ciśnienia płynu hydraulicznego na ostatnim odcinku układu hamulcowego. OPEL ZAFIRA A wykorzystuje elastyczne przewody hamulcowe wykonane z gumy wzmocnionej oplotem metalowym lub plecionką z tkaniny. Są one stosunkowo wytrzymałe, jednak z czasem dochodzi do ich zużycia lub uszkodzenia mechanicznego.
Jednym z najczęstszych powodów uszkodzeń elastycznych przewodów hamulcowych w samochodzie OPEL ZAFIRA A jest nieregularna wymiana płynu hamulcowego. Obecność starego lub niskiej jakości płynu w układzie hamulcowym wpływa na proces przedwczesnego starzenia się gumy, użytej do produkcji elastycznych przewodów. Może wówczas dojść do ich rozciągnięcia lub spękania. Takie zjawiska mają znaczący wpływ na skuteczność działania hamulców w pojeździe.
Sygnałem, który może wskazywać na niewłaściwy stan elastycznych przewodów hamulcowych w samochodzie OPEL ZAFIRA A jest odczuwalny spadek skuteczności hamowania. Auto wyraźnie gorzej wytraca prędkość, często nierównomiernie (przechyły nadwozia), co jest związane nierównym wysuwaniem się zacisków hamulcowych. Jeżeli przewód hamulcowy pęknie, nastąpi wyciek płynu hamulcowego z układu, co wiąże się z całkowitą utratą możliwości hamowania. Wszelkie usterki przewodów hamulcowych należy niezwłocznie usuwać poprzez wymianę elementów na nowe.