50 produktów
Wybierz auto
Strona zabudowy: Oś tylna
Długość [mm]: 218
23,54
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
23,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.07
Długość całkowita [mm]: 410
Rozwiń więcej danych
30,14
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
30,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach
Długość [mm]: 206
Rozwiń więcej danych
28,61
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
28,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 206
Rozmiar gwintu 1: F10x1
Rozwiń więcej danych
32,95
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
32,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
134,35
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
134,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 465
Rodzaj gwintu: Gwint zewn., gwint wewn.
Rozwiń więcej danych
61,03
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
61,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 205
Rozmiar gwintu 1: F10x1
Rozwiń więcej danych
25,07
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
25,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 206
Rozmiar gwintu 1: F10x1
Rozwiń więcej danych
28,58
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
28,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 549
Rozmiar gwintu 1: M10x1
Rozwiń więcej danych
119,35
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
119,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 210
34,62
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
34,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 215
Rodzaj gwintu: Gwint wewn.
Rozwiń więcej danych
21,42
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
21,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z obu stron, oś tylna, wewnątrz
22,99
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
22,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna
Długość [mm]: 216
18,90
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
18,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 210
24,90
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
24,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna
Długość [mm]: 193
28,72
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
28,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 215
Rozmiar gwintu 1: F10x1
Rozwiń więcej danych
25,01
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
25,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 215
Dla numeru artykułu: 6t46776
Rozwiń więcej danych
27,25
zł/szt.
Kraków: pt. 18.07
U ciebie: pt. 18.07
27,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 215
Rozmiar gwintu 1: 11
Rozwiń więcej danych
28,61
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
28,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia
Długość [mm]: 480
51,00
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
51,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.06
Długość całkowita [mm]: 206
Rozwiń więcej danych
27,67
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
27,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Układ hamulcowy samochodu RENAULT CLIO III wyposażony jest w elastyczne przewody hamulcowe, których rolą jest przenoszenie ciśnienia płynu hydraulicznego na ostatnim odcinku układu hamulcowego. RENAULT CLIO III wykorzystuje elastyczne przewody hamulcowe wykonane z gumy wzmocnionej oplotem metalowym lub plecionką z tkaniny. Są one stosunkowo wytrzymałe, jednak z czasem dochodzi do ich zużycia lub uszkodzenia mechanicznego.
Jednym z najczęstszych powodów uszkodzeń elastycznych przewodów hamulcowych w samochodzie RENAULT CLIO III jest nieregularna wymiana płynu hamulcowego. Obecność starego lub niskiej jakości płynu w układzie hamulcowym wpływa na proces przedwczesnego starzenia się gumy, użytej do produkcji elastycznych przewodów. Może wówczas dojść do ich rozciągnięcia lub spękania. Takie zjawiska mają znaczący wpływ na skuteczność działania hamulców w pojeździe.
Sygnałem, który może wskazywać na niewłaściwy stan elastycznych przewodów hamulcowych w samochodzie RENAULT CLIO III jest odczuwalny spadek skuteczności hamowania. Auto wyraźnie gorzej wytraca prędkość, często nierównomiernie (przechyły nadwozia), co jest związane nierównym wysuwaniem się zacisków hamulcowych. Jeżeli przewód hamulcowy pęknie, nastąpi wyciek płynu hamulcowego z układu, co wiąże się z całkowitą utratą możliwości hamowania. Wszelkie usterki przewodów hamulcowych należy niezwłocznie usuwać poprzez wymianę elementów na nowe.