106 produktów
Wybierz auto
Długość całkowita [mm]: 440
Rozmiar gwintu 1: F10x1
Rozwiń więcej danych
37,63
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
37,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 610
35,60
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
35,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Wymiar gwintu: M10x1 int sf
Rozwiń więcej danych
32,02
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
32,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 350
39,32
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
39,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 502
Rozmiar gwintu 1: 10
Rozwiń więcej danych
36,34
zł/szt.
Kraków: pt. 14.11
U ciebie: pt. 14.11
36,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 610
56,93
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
56,93
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna strona lewa
Długość całkowita [mm]: 583
Rozwiń więcej danych
27,40
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
27,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna strona prawa
Długość całkowita [mm]: 492
Rozwiń więcej danych
27,67
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
27,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna
Długość [mm]: 435
Rozwiń więcej danych
28,04
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
28,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 477
Rozmiar gwintu 1: 11
Rozwiń więcej danych
48,85
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
48,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 355
Rozmiar gwintu 1: 11
Rozwiń więcej danych
35,67
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
35,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 326
Gwint zewn. 2 [mm]: M10 x 1
Rozwiń więcej danych
40,46
zł/szt.
Kraków: pt. 14.11
U ciebie: pt. 14.11
40,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość całkowita [mm]: 583
Rozmiar gwintu 1: F10x1
Rozwiń więcej danych
37,97
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
37,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość całkowita [mm]: 535
Rozmiar gwintu 1: F10x1
Rozwiń więcej danych
63,88
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
63,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość całkowita [mm]: 615
Rozmiar gwintu 1: F10x1
Rozwiń więcej danych
53,58
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
53,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna
Długość [mm]: 410
26,32
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
26,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna strona prawa
Długość [mm]: 465
41,66
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
41,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 515
75,21
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
75,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna
Długość [mm]: 435
Rozwiń więcej danych
39,44
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
39,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 450
Gwint wewnętrzny 1 [mm]: M10x1
Rozwiń więcej danych
93,33
zł/szt.
Kraków: pt. 14.11
U ciebie: pt. 14.11
93,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Układ hamulcowy samochodu RENAULT MASTER II wyposażony jest w elastyczne przewody hamulcowe, których rolą jest przenoszenie ciśnienia płynu hydraulicznego na ostatnim odcinku układu hamulcowego. RENAULT MASTER II wykorzystuje elastyczne przewody hamulcowe wykonane z gumy wzmocnionej oplotem metalowym lub plecionką z tkaniny. Są one stosunkowo wytrzymałe, jednak z czasem dochodzi do ich zużycia lub uszkodzenia mechanicznego.
Jednym z najczęstszych powodów uszkodzeń elastycznych przewodów hamulcowych w samochodzie RENAULT MASTER II jest nieregularna wymiana płynu hamulcowego. Obecność starego lub niskiej jakości płynu w układzie hamulcowym wpływa na proces przedwczesnego starzenia się gumy, użytej do produkcji elastycznych przewodów. Może wówczas dojść do ich rozciągnięcia lub spękania. Takie zjawiska mają znaczący wpływ na skuteczność działania hamulców w pojeździe.
Sygnałem, który może wskazywać na niewłaściwy stan elastycznych przewodów hamulcowych w samochodzie RENAULT MASTER II jest odczuwalny spadek skuteczności hamowania. Auto wyraźnie gorzej wytraca prędkość, często nierównomiernie (przechyły nadwozia), co jest związane nierównym wysuwaniem się zacisków hamulcowych. Jeżeli przewód hamulcowy pęknie, nastąpi wyciek płynu hamulcowego z układu, co wiąże się z całkowitą utratą możliwości hamowania. Wszelkie usterki przewodów hamulcowych należy niezwłocznie usuwać poprzez wymianę elementów na nowe.