Darmowa dostawa przy zakupach od 49 zł! Kod: DOSTAWA49
11 produktów
Wybierz auto
VAIV103633
Ciężar [kg]: 0.035
153,87
zł/szt.
Kraków: pt. 28.02
U ciebie: pt. 28.02
153,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ATE10635039024
Średnica [cal]: 9
Parametr: T52
Rozwiń więcej danych
745,68
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
745,68
zł/szt.
Darmowa dostawa
Od cisnienia [pa]: 10000
Do cisnienia [pa]: 117000
Rozwiń więcej danych
105,81
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
105,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VEMV10721500
247,84
zł/szt.
Kraków: pt. 28.02
U ciebie: pt. 28.02
247,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV103637
Ciężar [kg]: 0.058
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie: Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
184,12
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
184,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Ilość biegunów: 3
Rozwiń więcej danych
91,92
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
91,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
136,42
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
136,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rodzaj zaworu: Zawór zwrotny
184,94
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
184,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ATE03775063024
Średnica [cal]: 9
Parametr: T52
Rozwiń więcej danych
550,85
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
550,85
zł/szt.
Darmowa dostawa
033603787343024
Średnica [cal]: 11
Parametr: T52/6z
Rozwiń więcej danych
559,84
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
559,84
zł/szt.
Darmowa dostawa
VIJ66120036401
163,19
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
163,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VW CADDY wykorzystuje serwo hamulcowe do zwiększania efektywności układu hamulcowego oraz precyzyjnego kontrolowania siły hamowania. Bez tego podzespołu hamowanie wymagałoby bardzo dużej siły nacisku na pedał hamulca. Awaria serwa hamulcowego w samochodzie VW CADDY wymaga natychmiastowej wymiany elementu na nowy – niesprawne serwo sprawia, że hamowanie staje się nieskuteczne, co stwarza znaczne ryzyko kolizji.
Serwo do auta VW CADDY jest metalową puszką, wewnątrz której znajduje się membrana – dzieli ona wnętrze serwa na dwie komory. Pierwsza komora jest połączona z układem dolotowym i tworzy się w niej podciśnienie. Auta z silnikami wysokoprężnymi oraz hybrydy wymagają dodatkowego podzespołu – pompy próżniowej – gdyż z uwagi na specyfikę pracy napędu ich układ dolotowy nie generuje stałego podciśnienia. Druga komora jest wyposażona w dwa zawory. Pierwszy zawór łączy ją z komorą podciśnieniową, a drugi z atmosferą zewnętrzną.
W trakcie jazdy zawór z dostępem do atmosfery zewnętrznej pozostaje zamknięty, a zawór pomiędzy komorami jest otwarty. Po naciśnięciu na hamulec pierwszy zawór otwiera się i wpuszcza powietrze z atmosfery, a drugi zamyka się i odcina przepływ powietrza między komorami. W efekcie membrana serwa zaczyna wychylać się z powodu podciśnienia. Stopień przesunięcia membrany serwa jest związany z głębokością wciśnięcia pedału hamulca w samochodzie VW CADDY. Membrana jest również połączona z trzpieniem pompy hamulcowej. Dlatego jej ruch wpływa na siłę hamowania i pozwala skutecznie kontrolować ciśnienie płynu hamulcowego w układzie.
Uszkodzone serwo hamulcowe w samochodzie VW CADDY sprawia, że pedał hamulca staje się coraz twardszy. Taki sam efekt można uzyskać, naciskając na hamulec przy wyłączonym samochodzie. Jeżeli jednak w trakcie jazdy hamulec stawia coraz większy opór i nie chce opuszczać się tak głęboko, jak wcześniej, to najprawdopodobniej serwo hamulcowe ulega zużyciu.
Gdy tylko da się zauważyć takie zjawisko, należy jak najszybciej przeprowadzić kontrolę układu hamulcowego. Jeżeli okaże się, że doszło do uszkodzenia serwa, należy dokonać jego wymiany. Sprawny układ hamulcowy jest kluczowy dla zachowania bezpieczeństwa jazdy, dlatego nie należy użytkować samochodu VW CADDY z niesprawnym serwem.