close-white0bb25abb
Powiadom mnie o dostępności
waiting4cb911ab

Tarcze kotwiczne do PEUGEOT 205

2 produkty

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Strona zabudowy: Oś tylna

Średnica wewnętrzna [mm]: 75

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

50,94

zł/szt.

map-marker-mini21468e5b

Kraków: śr. 02.04

truck-delivery-outline-darkgrey126432d0

U ciebie: śr. 02.04

50,94

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Oś tylna

Jakość: Wp

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

49,67

zł/szt.

map-marker-mini21468e5b

Kraków: śr. 02.04

truck-delivery-outline-darkgrey126432d0

U ciebie: śr. 02.04

49,67

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto
arrow-gray-pagination-bottom05c1a647
arrow-gray-pagination-bottom05c1a647

Części zamienne do PEUGEOT 205

Tarcza kotwiczna do samochodu PEUGEOT 205

Tarcza kotwiczna jest w aucie PEUGEOT 205 elementem ochronnym. Zabezpiecza ona tarczę hamulcową przed obcieraniem i działaniem czynników zewnętrznych. Tarcze kotwiczne są także elementem hamulców bębnowych, w których oprócz funkcji ochronnej stanowią element stelaża – umożliwiają zamocowanie podzespołów takich jak cylinderek, sprężyny, dźwignia czy szczęki.

Uszkodzone tarcze kotwiczne w samochodzie PEUGEOT 205

Wymiana tarcz kotwicznych w samochodzie PEUGEOT 205 jest najczęściej wymagana wskutek korozji lub mechanicznego uszkodzenia starego elementu. Niesprawna tarcza kotwiczna osłabia układ hamulcowy, przez co spada skuteczność hamowania. Poruszanie się samochodem z uszkodzonymi tarczami kotwicznymi może doprowadzić do poważniejszych i bardziej kosztownych awarii układu. Z uwagi na lokalizację tarczy kotwicznej – za tarczą hamulcową – zdiagnozowanie awarii może wymagać ściągnięcia wielu elementów układu.

Objawy awarii tarczy kotwicznej w aucie PEUGEOT 205

O zużyciu tarcz kotwicznych mogą informować takie objawy jak m.in. głośne i nieprzyjemne piski ocierających się metalowych podzespołów, a także dudniący hałas w trakcie hamowania. Wspomniane objawy mogą być także efektem zużycia innych podzespołów układu hamulcowego, dlatego przy ich wystąpieniu należy przeprowadzić dokładną diagnostykę.