Powiadom mnie o dostępności

Tarcze kotwiczne do PEUGEOT 207

6 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Strona zabudowy: Oś tylna, z lewej, z prawej, Ciężar netto [kg]: 0.37
94,03 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: Oś tylna strona lewa, Oś tylna strona prawa
83,98 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: Oś tylna
128,25 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: Oś tylna, Materiał: blacha stalowa
82,09 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.45, Materiał: blacha stalowa
129,31 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: Oś tylna, Numer artykułu zalecanego dodatku: 231-04-074
82,93 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do PEUGEOT

Tarcza kotwiczna do samochodu PEUGEOT 207

Tarcza kotwiczna jest w aucie PEUGEOT 207 elementem ochronnym. Zabezpiecza ona tarczę hamulcową przed obcieraniem i działaniem czynników zewnętrznych. Tarcze kotwiczne są także elementem hamulców bębnowych, w których oprócz funkcji ochronnej stanowią element stelaża – umożliwiają zamocowanie podzespołów takich jak cylinderek, sprężyny, dźwignia czy szczęki.

Uszkodzone tarcze kotwiczne w samochodzie PEUGEOT 207

Wymiana tarcz kotwicznych w samochodzie PEUGEOT 207 jest najczęściej wymagana wskutek korozji lub mechanicznego uszkodzenia starego elementu. Niesprawna tarcza kotwiczna osłabia układ hamulcowy, przez co spada skuteczność hamowania. Poruszanie się samochodem z uszkodzonymi tarczami kotwicznymi może doprowadzić do poważniejszych i bardziej kosztownych awarii układu. Z uwagi na lokalizację tarczy kotwicznej – za tarczą hamulcową – zdiagnozowanie awarii może wymagać ściągnięcia wielu elementów układu.

Objawy awarii tarczy kotwicznej w aucie PEUGEOT 207

O zużyciu tarcz kotwicznych mogą informować takie objawy jak m.in. głośne i nieprzyjemne piski ocierających się metalowych podzespołów, a także dudniący hałas w trakcie hamowania. Wspomniane objawy mogą być także efektem zużycia innych podzespołów układu hamulcowego, dlatego przy ich wystąpieniu należy przeprowadzić dokładną diagnostykę.