Powiadom mnie o dostępności

Tarcze kotwiczne do PEUGEOT 307

6 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

100,03 zł
100,03 zł

Dostawa na poniedziałek, 6 maja

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
77,45 zł
77,45 zł

Dostawa na czwartek, 2 maja

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
95,68 zł

Dostawa na czwartek, 2 maja

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
88,58 zł

Dostawa na czwartek, 2 maja

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
98,51 zł
98,51 zł

Dostawa na poniedziałek, 6 maja

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
81,06 zł
81,06 zł

Dostawa na czwartek, 2 maja

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do PEUGEOT

Tarcza kotwiczna do samochodu PEUGEOT 307

Tarcza kotwiczna jest w aucie PEUGEOT 307 elementem ochronnym. Zabezpiecza ona tarczę hamulcową przed obcieraniem i działaniem czynników zewnętrznych. Tarcze kotwiczne są także elementem hamulców bębnowych, w których oprócz funkcji ochronnej stanowią element stelaża – umożliwiają zamocowanie podzespołów takich jak cylinderek, sprężyny, dźwignia czy szczęki.

Uszkodzone tarcze kotwiczne w samochodzie PEUGEOT 307

Wymiana tarcz kotwicznych w samochodzie PEUGEOT 307 jest najczęściej wymagana wskutek korozji lub mechanicznego uszkodzenia starego elementu. Niesprawna tarcza kotwiczna osłabia układ hamulcowy, przez co spada skuteczność hamowania. Poruszanie się samochodem z uszkodzonymi tarczami kotwicznymi może doprowadzić do poważniejszych i bardziej kosztownych awarii układu. Z uwagi na lokalizację tarczy kotwicznej – za tarczą hamulcową – zdiagnozowanie awarii może wymagać ściągnięcia wielu elementów układu.

Objawy awarii tarczy kotwicznej w aucie PEUGEOT 307

O zużyciu tarcz kotwicznych mogą informować takie objawy jak m.in. głośne i nieprzyjemne piski ocierających się metalowych podzespołów, a także dudniący hałas w trakcie hamowania. Wspomniane objawy mogą być także efektem zużycia innych podzespołów układu hamulcowego, dlatego przy ich wystąpieniu należy przeprowadzić dokładną diagnostykę.