4 produkty
Wybierz auto
Producenci
TOP724163
Strona zabudowy: Oś tylna strona lewa, oś tylna strona prawa
Kolor: Czarny
Rozwiń więcej danych
79,90
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 22.08
79,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna strona lewa, oś tylna strona prawa
Materiał: Blacha stalowa
Rozwiń więcej danych
146,38
zł/szt.
Kraków: pon. 25.08
U ciebie: pon. 25.08
146,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NKK233703
Strona zabudowy: Oś tylna, z lewej, z prawej
86,18
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 22.08
86,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna strona lewa, oś tylna strona prawa
Numer seryjny: Hto-pe-004
89,49
zł/szt.
Kraków: pon. 25.08
U ciebie: pon. 25.08
89,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tarcza kotwiczna jest w aucie PEUGEOT 308 elementem ochronnym. Zabezpiecza ona tarczę hamulcową przed obcieraniem i działaniem czynników zewnętrznych. Tarcze kotwiczne są także elementem hamulców bębnowych, w których oprócz funkcji ochronnej stanowią element stelaża – umożliwiają zamocowanie podzespołów takich jak cylinderek, sprężyny, dźwignia czy szczęki.
Wymiana tarcz kotwicznych w samochodzie PEUGEOT 308 jest najczęściej wymagana wskutek korozji lub mechanicznego uszkodzenia starego elementu. Niesprawna tarcza kotwiczna osłabia układ hamulcowy, przez co spada skuteczność hamowania. Poruszanie się samochodem z uszkodzonymi tarczami kotwicznymi może doprowadzić do poważniejszych i bardziej kosztownych awarii układu. Z uwagi na lokalizację tarczy kotwicznej – za tarczą hamulcową – zdiagnozowanie awarii może wymagać ściągnięcia wielu elementów układu.
O zużyciu tarcz kotwicznych mogą informować takie objawy jak m.in. głośne i nieprzyjemne piski ocierających się metalowych podzespołów, a także dudniący hałas w trakcie hamowania. Wspomniane objawy mogą być także efektem zużycia innych podzespołów układu hamulcowego, dlatego przy ich wystąpieniu należy przeprowadzić dokładną diagnostykę.