17 produktów
Wybierz auto
Długość 1/długość 2 [mm]: 1000/1100
Ilość biegunów: 2
106,42
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 25.06
106,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość 1/długość 2 [mm]: 900/1000
Ilość biegunów: 2
106,42
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 25.06
106,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0403818040134
Długość przewodu [mm]: 1010
Ilość biegunów: 2
Rozwiń więcej danych
123,93
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
123,93
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ASH15104419
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
116,63
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 25.06
116,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABS31294
Ciężar [kg]: 0.1
107,91
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
107,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABS31295
Długość [mm]: 890
Ciężar [kg]: 0.1
107,91
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
107,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABS31787
Ciężar [kg]: 0.15
84,29
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
84,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABS31789
Ciężar [kg]: 0.15
80,75
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
80,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABS31788
Ciężar [kg]: 0.15
84,29
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
84,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABS31296
Długość [mm]: 840
Ciężar [kg]: 0.1
107,91
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
107,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0426ABS404
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
108,32
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
108,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0426ABS419
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
105,49
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
105,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPN75E4047JPN
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Długość [mm]: 1070
Rozwiń więcej danych
88,73
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
88,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYHCAHD081
91,12
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 25.06
91,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYHCAHD082
82,18
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 25.06
82,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYHCAHD080
91,12
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 25.06
91,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYHCAHD083
91,12
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 25.06
91,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Czujnik ABS w autach HONDA HR-V odpowiada przede wszystkim za monitorowanie prędkości oraz obrotu koła. Jego podstawowym zadaniem jest optymalizacja działania układów odpowiedzialnych za kontrolę przyczepności i hamowania. Czujniki ABS w samochodzie HONDA HR-V są szczególnie użyteczne w okresie jesienno-zimowym, gdy ze względu na warunki na drodze ryzyko wpadnięcia w poślizg jest znacznie wyższe. Są one umieszczone na kole i składają się z dwóch głównych części: reluktora koła i koła impulsowego.
Działanie czujnika ABS w samochodach HONDA HR-V w głównej mierze opiera się na współpracy z układem hamulcowym. System manipuluje ciśnieniem w układzie tak, aby w sytuacjach awaryjnych zapewnić stabilność i sterowność pojazdu przy jednoczesnym zachowaniu efektywności hamowania. Podczas awaryjnego hamowania w samochodzie HONDA HR-V kierowca musi cały czas naciskać hamulec, aby system ABS mógł poprawnie zadziałać.
Czujniki ABS w samochodzie HONDA HR-V mogą ulegać awariom ze względu na swoje specyficzne położenie, które sprawia, że są one w większym stopniu narażone na uszkodzenia lub zabrudzenie. Nawet najmniejsza warstwa kurzu czy pyłu może sprawić, że czujnik ABS nie zadziała prawidłowo. Przyczyną awarii może być również przerwanie okablowania, zwarcie, zbyt duże luzy w łożyskach kół oraz przypadkowe uszkodzenie mechaniczne czujnika. Jednoznacznym sygnałem dla kierowcy, że czujnik ABS wymaga naprawy, jest kontrolka wyświetlająca się na desce rozdzielczej.
Samochody HONDA HR-V wyposażone w system ESP wykorzystują także czujnik, który monitoruje przyczepność kół podczas jazdy. Dzięki temu komputer pokładowy może zarządzać mocą przenoszoną na poszczególne koła oraz ich hamowaniem i ograniczać przez to ryzyko utraty stabilności jazdy. Nowy czujnik ESP do auta HONDA HR-V może być niezbędny, jeżeli kontrolka systemu ESP jest nieustannie zapalona – powinna mrugać jedynie w trakcie utraty przyczepności.