50 produktów
Wybierz auto
Strona zabudowy: Oś tylna strona lewa
66,71
zł/szt.
Kraków: pt. 20.06
U ciebie: pt. 20.06
66,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GHAGH713200V
Strona zabudowy: Oś tylna, oś tylna strona lewa, z lewej
Parzyste numery artykułów: Gh-713200h
43,54
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
43,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPN75E3003JPN
Strona zabudowy: Oś tylna strona lewa
Długość [mm]: 790
Rozwiń więcej danych
58,22
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
58,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPN75E3004JPN
Strona zabudowy: Oś tylna strona prawa
Długość [mm]: 790
Rozwiń więcej danych
67,28
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
67,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
Strona zabudowy: Z tyłu, z prawej
Rozwiń więcej danych
63,37
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
63,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
Strona zabudowy: Z prawej, z przodu
Rozwiń więcej danych
64,28
zł/szt.
Kraków: pt. 20.06
U ciebie: pt. 20.06
64,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
Strona zabudowy: Z tyłu, z prawej
Rozwiń więcej danych
65,90
zł/szt.
Kraków: pt. 20.06
U ciebie: pt. 20.06
65,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
Strona zabudowy: Z tyłu, z lewej
Rozwiń więcej danych
55,46
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
55,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
Strona zabudowy: Z lewej, z przodu
Rozwiń więcej danych
64,25
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
64,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna strona lewa
Długość przewodu [mm]: 790
Rozwiń więcej danych
49,68
zł/szt.
Kraków: pt. 20.06
U ciebie: pt. 20.06
49,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna strona prawa
Długość przewodu [mm]: 790
Rozwiń więcej danych
46,22
zł/szt.
Kraków: pt. 20.06
U ciebie: pt. 20.06
46,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Długość przewodu [mm]: 1030
Rozwiń więcej danych
49,35
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
49,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Długość przewodu [mm]: 1030
Rozwiń więcej danych
51,69
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
51,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ENERGYCA0141TP
Napięcie [v]: 12
Strona zabudowy: Z tyłu, z prawej
Rozwiń więcej danych
53,32
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
53,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ENERGYCA0141TL
Napięcie [v]: 12
Strona zabudowy: Z tyłu, z lewej
Rozwiń więcej danych
53,02
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
53,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ENERGYCA0142PP
Napięcie [v]: 12
Strona zabudowy: Z prawej, z przodu
Rozwiń więcej danych
71,10
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
71,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna strona prawa
66,71
zł/szt.
Kraków: pt. 20.06
U ciebie: pt. 20.06
66,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna strona lewa
Ilość połączeń: 2
63,77
zł/szt.
Kraków: pt. 20.06
U ciebie: pt. 20.06
63,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0396SS20093
Długość przewodu [mm]: 1030
Rodzaj czujnika: Pasywny czujnik
Rozwiń więcej danych
88,73
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
88,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0396SS20076
Długość przewodu [mm]: 760
Rodzaj czujnika: Pasywny czujnik
Rozwiń więcej danych
91,03
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
91,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Czujnik ABS w autach MAZDA 323 F VI odpowiada przede wszystkim za monitorowanie prędkości oraz obrotu koła. Jego podstawowym zadaniem jest optymalizacja działania układów odpowiedzialnych za kontrolę przyczepności i hamowania. Czujniki ABS w samochodzie MAZDA 323 F VI są szczególnie użyteczne w okresie jesienno-zimowym, gdy ze względu na warunki na drodze ryzyko wpadnięcia w poślizg jest znacznie wyższe. Są one umieszczone na kole i składają się z dwóch głównych części: reluktora koła i koła impulsowego.
Działanie czujnika ABS w samochodach MAZDA 323 F VI w głównej mierze opiera się na współpracy z układem hamulcowym. System manipuluje ciśnieniem w układzie tak, aby w sytuacjach awaryjnych zapewnić stabilność i sterowność pojazdu przy jednoczesnym zachowaniu efektywności hamowania. Podczas awaryjnego hamowania w samochodzie MAZDA 323 F VI kierowca musi cały czas naciskać hamulec, aby system ABS mógł poprawnie zadziałać.
Czujniki ABS w samochodzie MAZDA 323 F VI mogą ulegać awariom ze względu na swoje specyficzne położenie, które sprawia, że są one w większym stopniu narażone na uszkodzenia lub zabrudzenie. Nawet najmniejsza warstwa kurzu czy pyłu może sprawić, że czujnik ABS nie zadziała prawidłowo. Przyczyną awarii może być również przerwanie okablowania, zwarcie, zbyt duże luzy w łożyskach kół oraz przypadkowe uszkodzenie mechaniczne czujnika. Jednoznacznym sygnałem dla kierowcy, że czujnik ABS wymaga naprawy, jest kontrolka wyświetlająca się na desce rozdzielczej.
Samochody MAZDA 323 F VI wyposażone w system ESP wykorzystują także czujnik, który monitoruje przyczepność kół podczas jazdy. Dzięki temu komputer pokładowy może zarządzać mocą przenoszoną na poszczególne koła oraz ich hamowaniem i ograniczać przez to ryzyko utraty stabilności jazdy. Nowy czujnik ESP do auta MAZDA 323 F VI może być niezbędny, jeżeli kontrolka systemu ESP jest nieustannie zapalona – powinna mrugać jedynie w trakcie utraty przyczepności.