13 produktów
Wybierz auto
MEY0148990083
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Wymagana ilość: 1
Rozwiń więcej danych
117,99
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
117,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ATE24071155293
Długość [mm]: 1135
Dostępne mapp-code: 1
Rozwiń więcej danych
274,83
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
274,83
zł/szt.
Darmowa dostawa
HEL6PU012679961
Strona zabudowy: Z tyłu
Długość przewodu [mm]: 945
Rozwiń więcej danych
102,81
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 05.06
102,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TEX45031100
Długość [mm]: 1195
Ciężar [kg]: 0.05
Rozwiń więcej danych
160,65
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
160,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ATE24071155503
Długość [mm]: 1100
Dostępne mapp-code: 1
Rozwiń więcej danych
277,90
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
277,90
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ciężar [kg]: 0.1
95,50
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
95,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach
Ciężar [kg]: 0.042
Rozwiń więcej danych
185,67
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
185,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEL6PU230048271
Strona zabudowy: Z tyłu
Długość przewodu [mm]: 920
Rozwiń więcej danych
83,28
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
83,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 447 905 9501
Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach
Rozwiń więcej danych
107,36
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
107,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 1000
Ciężar [kg]: 0.15
89,06
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
89,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SWA33100504
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg]: 0.05
Rozwiń więcej danych
224,26
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
224,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPG1397103900
Długość [mm]: 1125
Rodzaj czujnika: Aktywny czujnik
Rozwiń więcej danych
84,70
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 05.06
84,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ATE24071155303
Długość [mm]: 940
Dostępne mapp-code: 1
Rozwiń więcej danych
372,90
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
372,90
zł/szt.
Darmowa dostawa
Czujnik ABS w autach MERCEDES-BENZ VITO W447 odpowiada przede wszystkim za monitorowanie prędkości oraz obrotu koła. Jego podstawowym zadaniem jest optymalizacja działania układów odpowiedzialnych za kontrolę przyczepności i hamowania. Czujniki ABS w samochodzie MERCEDES-BENZ VITO W447 są szczególnie użyteczne w okresie jesienno-zimowym, gdy ze względu na warunki na drodze ryzyko wpadnięcia w poślizg jest znacznie wyższe. Są one umieszczone na kole i składają się z dwóch głównych części: reluktora koła i koła impulsowego.
Działanie czujnika ABS w samochodach MERCEDES-BENZ VITO W447 w głównej mierze opiera się na współpracy z układem hamulcowym. System manipuluje ciśnieniem w układzie tak, aby w sytuacjach awaryjnych zapewnić stabilność i sterowność pojazdu przy jednoczesnym zachowaniu efektywności hamowania. Podczas awaryjnego hamowania w samochodzie MERCEDES-BENZ VITO W447 kierowca musi cały czas naciskać hamulec, aby system ABS mógł poprawnie zadziałać.
Czujniki ABS w samochodzie MERCEDES-BENZ VITO W447 mogą ulegać awariom ze względu na swoje specyficzne położenie, które sprawia, że są one w większym stopniu narażone na uszkodzenia lub zabrudzenie. Nawet najmniejsza warstwa kurzu czy pyłu może sprawić, że czujnik ABS nie zadziała prawidłowo. Przyczyną awarii może być również przerwanie okablowania, zwarcie, zbyt duże luzy w łożyskach kół oraz przypadkowe uszkodzenie mechaniczne czujnika. Jednoznacznym sygnałem dla kierowcy, że czujnik ABS wymaga naprawy, jest kontrolka wyświetlająca się na desce rozdzielczej.
Samochody MERCEDES-BENZ VITO W447 wyposażone w system ESP wykorzystują także czujnik, który monitoruje przyczepność kół podczas jazdy. Dzięki temu komputer pokładowy może zarządzać mocą przenoszoną na poszczególne koła oraz ich hamowaniem i ograniczać przez to ryzyko utraty stabilności jazdy. Nowy czujnik ESP do auta MERCEDES-BENZ VITO W447 może być niezbędny, jeżeli kontrolka systemu ESP jest nieustannie zapalona – powinna mrugać jedynie w trakcie utraty przyczepności.