22 produktów
Wybierz auto
GHAGH713965
Strona zabudowy: Oś tylna, oś tylna strona lewa, oś tylna strona prawa, z lewej, z prawej
56,72
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
56,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Dynamika hamowania/jazdy: Dla pojazdów z abs
Rozwiń więcej danych
66,36
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 24.04
66,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Dynamika hamowania/jazdy: Dla pojazdów z abs
Rozwiń więcej danych
58,40
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 24.04
58,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BLUADBP710062
Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach
Ciężar [kg]: 0.042
Rozwiń więcej danych
78,80
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
78,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z przewodem
115,05
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 24.04
115,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MEY16148990020
Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach
Wymagana ilość: 1
Rozwiń więcej danych
71,31
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
71,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BLUADBP710119
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej, os przednia, z prawej
Ciężar [kg]: 0.049
Rozwiń więcej danych
107,27
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
107,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP208208
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Dynamika hamowania/jazdy: Dla pojazdów z abs
Rozwiń więcej danych
67,50
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 24.04
67,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP208209
Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach
Dynamika hamowania/jazdy: Dla pojazdów z abs
Rozwiń więcej danych
65,23
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 24.04
65,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Dynamika hamowania/jazdy: Dla pojazdów z abs
Rozwiń więcej danych
66,63
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 24.04
66,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z przewodem
112,32
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 24.04
112,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAX200290
Długość przewodu [mm]: 551
Ilość biegunów: 2
Rozwiń więcej danych
57,61
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
57,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 760
Ciężar [kg]: 0.05
67,08
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
67,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPN75E9280JPN
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Długość przewodu [mm]: 505
Rozwiń więcej danych
52,71
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
52,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TRI818025108
Długość przewodu [mm]: 551
Ilość biegunów: 2
Rozwiń więcej danych
114,68
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
114,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna
Długość [mm]: 643
Rozwiń więcej danych
53,67
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
53,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPN75E9357JPN
Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach
Długość przewodu [mm]: 640
Rozwiń więcej danych
56,41
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
56,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPN75E9356JPN
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Długość przewodu [mm]: 705
Rozwiń więcej danych
54,68
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
54,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach
Długość [mm]: 851
66,03
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
66,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Długość [mm]: 703
Rozwiń więcej danych
62,52
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
62,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Czujnik ABS w autach OPEL MOVANO odpowiada przede wszystkim za monitorowanie prędkości oraz obrotu koła. Jego podstawowym zadaniem jest optymalizacja działania układów odpowiedzialnych za kontrolę przyczepności i hamowania. Czujniki ABS w samochodzie OPEL MOVANO są szczególnie użyteczne w okresie jesienno-zimowym, gdy ze względu na warunki na drodze ryzyko wpadnięcia w poślizg jest znacznie wyższe. Są one umieszczone na kole i składają się z dwóch głównych części: reluktora koła i koła impulsowego.
Działanie czujnika ABS w samochodach OPEL MOVANO w głównej mierze opiera się na współpracy z układem hamulcowym. System manipuluje ciśnieniem w układzie tak, aby w sytuacjach awaryjnych zapewnić stabilność i sterowność pojazdu przy jednoczesnym zachowaniu efektywności hamowania. Podczas awaryjnego hamowania w samochodzie OPEL MOVANO kierowca musi cały czas naciskać hamulec, aby system ABS mógł poprawnie zadziałać.
Czujniki ABS w samochodzie OPEL MOVANO mogą ulegać awariom ze względu na swoje specyficzne położenie, które sprawia, że są one w większym stopniu narażone na uszkodzenia lub zabrudzenie. Nawet najmniejsza warstwa kurzu czy pyłu może sprawić, że czujnik ABS nie zadziała prawidłowo. Przyczyną awarii może być również przerwanie okablowania, zwarcie, zbyt duże luzy w łożyskach kół oraz przypadkowe uszkodzenie mechaniczne czujnika. Jednoznacznym sygnałem dla kierowcy, że czujnik ABS wymaga naprawy, jest kontrolka wyświetlająca się na desce rozdzielczej.
Samochody OPEL MOVANO wyposażone w system ESP wykorzystują także czujnik, który monitoruje przyczepność kół podczas jazdy. Dzięki temu komputer pokładowy może zarządzać mocą przenoszoną na poszczególne koła oraz ich hamowaniem i ograniczać przez to ryzyko utraty stabilności jazdy. Nowy czujnik ESP do auta OPEL MOVANO może być niezbędny, jeżeli kontrolka systemu ESP jest nieustannie zapalona – powinna mrugać jedynie w trakcie utraty przyczepności.