Powiadom mnie o dostępności

Czujniki ABS i ESP do TOYOTA PRIUS III

13 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Strona zabudowy: oś przednia, z lewej, Ciężar [kg]: 0.107, Długość przewodu [mm]: 1045, Iloś�...
81,32 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.1
85,12 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: Oś tylna strona prawa
58,82 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: VEMV70720180

Czujnik ABS VEMO V70-72-0180

dla numeru OE: 89542-47030, Dynamika hamowania/jazdy: dla pojazdów z ABS, Napięcie znamionowe: 12
77,71 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: BRE50864

Czujnik ABS BREMI 50864

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: z przewodem
101,59 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: Oś tylna strona lewa
57,72 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: Oś tylna strona prawa
153,24 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: Oś tylna strona lewa
146,48 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: BRE50860

Czujnik ABS BREMI 50860

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: z przewodem
101,59 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: os przednia, z prawej, Ciężar [kg]: 0.104, Długość przewodu [mm]: 1040, Iloś�...
84,95 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: oś przednia, z lewej, Ciężar [kg]: 0.107, Długość przewodu [mm]: 1045, Iloś�...
80,96 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: os przednia, z prawej, Ciężar [kg]: 0.104, Długość przewodu [mm]: 1040, Iloś�...
86,36 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.1
85,12 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do TOYOTA

Do czego służy czujnik ABS w samochodach TOYOTA PRIUS III?

Czujnik ABS w autach TOYOTA PRIUS III odpowiada przede wszystkim za monitorowanie prędkości oraz obrotu koła. Jego podstawowym zadaniem jest optymalizacja działania układów odpowiedzialnych za kontrolę przyczepności i hamowania. Czujniki ABS w samochodzie TOYOTA PRIUS III są szczególnie użyteczne w okresie jesienno-zimowym, gdy ze względu na warunki na drodze ryzyko wpadnięcia w poślizg jest znacznie wyższe. Są one umieszczone na kole i składają się z dwóch głównych części: reluktora koła i koła impulsowego.

Jak działa czujnik ABS w aucie TOYOTA PRIUS III?

Działanie czujnika ABS w samochodach TOYOTA PRIUS III w głównej mierze opiera się na współpracy z układem hamulcowym. System manipuluje ciśnieniem w układzie tak, aby w sytuacjach awaryjnych zapewnić stabilność i sterowność pojazdu przy jednoczesnym zachowaniu efektywności hamowania. Podczas awaryjnego hamowania w samochodzie TOYOTA PRIUS III kierowca musi cały czas naciskać hamulec, aby system ABS mógł poprawnie zadziałać.

Dlaczego czujniki ABS się psują?

Czujniki ABS w samochodzie TOYOTA PRIUS III mogą ulegać awariom ze względu na swoje specyficzne położenie, które sprawia, że są one w większym stopniu narażone na uszkodzenia lub zabrudzenie. Nawet najmniejsza warstwa kurzu czy pyłu może sprawić, że czujnik ABS nie zadziała prawidłowo. Przyczyną awarii może być również przerwanie okablowania, zwarcie, zbyt duże luzy w łożyskach kół oraz przypadkowe uszkodzenie mechaniczne czujnika. Jednoznacznym sygnałem dla kierowcy, że czujnik ABS wymaga naprawy, jest kontrolka wyświetlająca się na desce rozdzielczej.

Czujnik ESP do TOYOTA PRIUS III

Samochody TOYOTA PRIUS III wyposażone w system ESP wykorzystują także czujnik, który monitoruje przyczepność kół podczas jazdy. Dzięki temu komputer pokładowy może zarządzać mocą przenoszoną na poszczególne koła oraz ich hamowaniem i ograniczać przez to ryzyko utraty stabilności jazdy. Nowy czujnik ESP do auta TOYOTA PRIUS III może być niezbędny, jeżeli kontrolka systemu ESP jest nieustannie zapalona – powinna mrugać jedynie w trakcie utraty przyczepności.