Powiadom mnie o dostępności

Czujniki ABS i ESP do VOLVO V90

9 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Długość [mm]: 1460

106,45

zł/szt.

Kraków: wt. 21.01

U ciebie: wt. 21.01

106,45

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 79

Rodzaj czujnika: Aktywny czujnik

147,47

zł/szt.

Kraków: śr. 22.01

U ciebie: śr. 22.01

147,47

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez przewodu

Dostępne mapp-code: 1

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

211,91

zł/szt.

Kraków: wt. 21.01

U ciebie: wt. 21.01

211,91

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

181,30

zł/szt.

Kraków: śr. 22.01

U ciebie: śr. 22.01

181,30

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

90,63

zł/szt.

Kraków: wt. 21.01

U ciebie: wt. 21.01

90,63

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Dla numeru oe: 31362355

Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

352,58

zł/szt.

Kraków: śr. 22.01

U ciebie: śr. 22.01

352,58

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

178,77

zł/szt.

Kraków: śr. 22.01

U ciebie: śr. 22.01

178,77

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez przewodu

Dostępne mapp-code: 1

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

234,57

zł/szt.

Kraków: wt. 21.01

U ciebie: wt. 21.01

234,57

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 79

Rodzaj czujnika: Aktywny czujnik

147,47

zł/szt.

Kraków: śr. 22.01

U ciebie: śr. 22.01

147,47

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do VOLVO V90

Do czego służy czujnik ABS w samochodach VOLVO V90?

Czujnik ABS w autach VOLVO V90 odpowiada przede wszystkim za monitorowanie prędkości oraz obrotu koła. Jego podstawowym zadaniem jest optymalizacja działania układów odpowiedzialnych za kontrolę przyczepności i hamowania. Czujniki ABS w samochodzie VOLVO V90 są szczególnie użyteczne w okresie jesienno-zimowym, gdy ze względu na warunki na drodze ryzyko wpadnięcia w poślizg jest znacznie wyższe. Są one umieszczone na kole i składają się z dwóch głównych części: reluktora koła i koła impulsowego.

Jak działa czujnik ABS w aucie VOLVO V90?

Działanie czujnika ABS w samochodach VOLVO V90 w głównej mierze opiera się na współpracy z układem hamulcowym. System manipuluje ciśnieniem w układzie tak, aby w sytuacjach awaryjnych zapewnić stabilność i sterowność pojazdu przy jednoczesnym zachowaniu efektywności hamowania. Podczas awaryjnego hamowania w samochodzie VOLVO V90 kierowca musi cały czas naciskać hamulec, aby system ABS mógł poprawnie zadziałać.

Dlaczego czujniki ABS się psują?

Czujniki ABS w samochodzie VOLVO V90 mogą ulegać awariom ze względu na swoje specyficzne położenie, które sprawia, że są one w większym stopniu narażone na uszkodzenia lub zabrudzenie. Nawet najmniejsza warstwa kurzu czy pyłu może sprawić, że czujnik ABS nie zadziała prawidłowo. Przyczyną awarii może być również przerwanie okablowania, zwarcie, zbyt duże luzy w łożyskach kół oraz przypadkowe uszkodzenie mechaniczne czujnika. Jednoznacznym sygnałem dla kierowcy, że czujnik ABS wymaga naprawy, jest kontrolka wyświetlająca się na desce rozdzielczej.

Czujnik ESP do VOLVO V90

Samochody VOLVO V90 wyposażone w system ESP wykorzystują także czujnik, który monitoruje przyczepność kół podczas jazdy. Dzięki temu komputer pokładowy może zarządzać mocą przenoszoną na poszczególne koła oraz ich hamowaniem i ograniczać przez to ryzyko utraty stabilności jazdy. Nowy czujnik ESP do auta VOLVO V90 może być niezbędny, jeżeli kontrolka systemu ESP jest nieustannie zapalona – powinna mrugać jedynie w trakcie utraty przyczepności.