5 produktów
Wybierz auto
YSPYSBC0996
Strona zabudowy: Oś tylna strona prawa
Kolor: Szary
Rozwiń więcej danych
445,32
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
445,32
zł/szt.
Darmowa dostawa
KAMJBC1200
Strona zabudowy: Oś tylna strona prawa
Typ zacisku hamulca: Zacisk hamulcowy(1-tłoczkowy)
Rozwiń więcej danych
348,32
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
348,32
zł/szt.
Darmowa dostawa
KAMJBC1199
Strona zabudowy: Oś tylna strona lewa
Typ zacisku hamulca: Zacisk hamulcowy(1-tłoczkowy)
Rozwiń więcej danych
348,32
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
348,32
zł/szt.
Darmowa dostawa
ATE24623870715
Typ zacisku hamulca: Zacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięsć, zacisk ham. z el. blokującym dla elektr. ham. postojowego
Wyposażenie pojazdu: Do pojazdów z elektronicznym hamulcem postojowy
Rozwiń więcej danych
628,96
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 17.01
628,96
zł/szt.
Darmowa dostawa
Kaucja: 99,03 zł
ATE24623870725
Typ zacisku hamulca: Zacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięsć, zacisk ham. z el. blokującym dla elektr. ham. postojowego
Wyposażenie pojazdu: Do pojazdów z elektronicznym hamulcem postojowy
Rozwiń więcej danych
628,96
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
628,96
zł/szt.
Darmowa dostawa
Zaciski hamulcowe to jeden z podstawowych podzespołów tarczowego układu hamulcowego. Wewnątrz zacisków są montowane klocki hamulcowe, które naciskają na obracającą się wraz z kołem tarczę hamulcową, dzięki czemu CUPRA może skutecznie hamować.
Zacisk hamulcowy jest na stałe przymocowany do zwrotnicy koła. Wewnątrz zacisku hamulcowego znajdują się tłoczki, które wysuwają się po naciśnięciu na pedał hamulca. Przesuwający się tłoczek dociska klocek hamulcowy do tarczy. Następnie obudowa zacisku przesuwa się do tarczy, zaciskając na niej klocek hamulcowy umieszczony po drugiej stronie zacisku. W efekcie oba klocki zostają zaciśnięte na tarczy, obniżając prędkość obrotową koła.
Zaciski hamulcowe pracują w wymagających warunkach – są narażone na wysokie temperatury, a także na zanieczyszczenia takie jak kurz i piasek. Muszą również sprostać działaniu dużych sił. Mogą przez to ulec typowym dla zacisków hamulcowych awariom: uszkodzeniu uszczelnień tłoczków, zatarciu sworznia zacisku, pęknięciom. Zniszczony zacisk hamulca może się zablokować, co uniemożliwi zachowanie bezpieczeństwa i normalne korzystanie z pojazdu CUPRA.