7 produktów
Wybierz auto
ABS431021
Średnica 1/średnica 2 [mm]: 60
Ciężar [kg]: 2
Rozwiń więcej danych
848,24
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
848,24
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYHZTCT034
Strona zabudowy: Oś tylna strona lewa
Typ zacisku hamulca: Zacisk ham. z el. blokującym dla elektr. ham. postojowego
Rozwiń więcej danych
385,89
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
385,89
zł/szt.
Darmowa dostawa
KAMJBC1040
Typ zacisku hamulca: Zacisk hamulcowy(1-tłoczkowy)
Wymiar gwintu: M10x1
Rozwiń więcej danych
400,13
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
400,13
zł/szt.
Darmowa dostawa
SKV55SKV434
Strona zabudowy: Oś tylna strona prawa
173,06
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
173,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV55SKV433
Strona zabudowy: Oś tylna strona lewa
173,31
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
173,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TRWBHS1776E
Ograniczenia producenta: Ate
Typ zacisku hamulca: Zacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięsć
Rozwiń więcej danych
189,80
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
189,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAMJBC1039
Typ zacisku hamulca: Zacisk hamulcowy(1-tłoczkowy)
Wymiar gwintu: M10x1
Rozwiń więcej danych
400,13
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
400,13
zł/szt.
Darmowa dostawa
Zaciski hamulcowe to jeden z podstawowych podzespołów tarczowego układu hamulcowego. Wewnątrz zacisków są montowane klocki hamulcowe, które naciskają na obracającą się wraz z kołem tarczę hamulcową, dzięki czemu PEUGEOT 508 II może skutecznie hamować.
Zacisk hamulcowy jest na stałe przymocowany do zwrotnicy koła. Wewnątrz zacisku hamulcowego znajdują się tłoczki, które wysuwają się po naciśnięciu na pedał hamulca. Przesuwający się tłoczek dociska klocek hamulcowy do tarczy. Następnie obudowa zacisku przesuwa się do tarczy, zaciskając na niej klocek hamulcowy umieszczony po drugiej stronie zacisku. W efekcie oba klocki zostają zaciśnięte na tarczy, obniżając prędkość obrotową koła.
Zaciski hamulcowe pracują w wymagających warunkach – są narażone na wysokie temperatury, a także na zanieczyszczenia takie jak kurz i piasek. Muszą również sprostać działaniu dużych sił. Mogą przez to ulec typowym dla zacisków hamulcowych awariom: uszkodzeniu uszczelnień tłoczków, zatarciu sworznia zacisku, pęknięciom. Zniszczony zacisk hamulca może się zablokować, co uniemożliwi zachowanie bezpieczeństwa i normalne korzystanie z pojazdu PEUGEOT 508 II.