6 produktów
Wybierz auto
JAV103265
Długość [mm]: 224
Gwint zewn. [mm]: M14x1,5
45,42
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.02
45,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JAPRD265
Długość [mm]: 224
Gwint zewn. [mm]: M14x1,5
44,15
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
44,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BLUADT387189
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg]: 0.482
Rozwiń więcej danych
50,23
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.02
50,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0396TA2569
Długość [mm]: 222
Szerokość [mm]: 36
Rozwiń więcej danych
48,14
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
48,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
041849398571
Strona zabudowy: Oś tylna strona lewa, oś tylna strona prawa, wewnątrz
69,25
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
69,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
040133446
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Długość [mm]: 206
Rozwiń więcej danych
52,84
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
52,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Drążki kierownicze są zamontowane po obydwu stronach samochodu LEXUS GS II. Łączą one przekładnię kierowniczą oraz zwrotnice poszczególnych kół. Elementem drążka kierowniczego jest przegub kulowy, który pozwala na ruch elementów zawieszenia względem przekładni kierowniczej. Z czasem na drążkach kierowniczych pojawia się luz, który obniża precyzję pracy układu kierowniczego i znacząco obniża komfort prowadzenia.
Jeżeli końcówki drążków kierowniczych wymagają wymiany, to z przednich nadkoli da się słyszeć hałasy – stuki i piski. Są one słyszalne przede wszystkim podczas jazdy po nierównej nawierzchni, ale mogą pojawić się również na postoju. Kolejnym symptomem są drgania i wibracje kierownicy. Zużyte drążki kierownicze obniżają reakcję układu na obroty kierownicy. Delikatne ruchy kierownicy mogą nawet nie powodować skrętu kół.
Drążki kierownicze w pojazdach LEXUS GS II zużywają się przede wszystkim podczas jazdy na zniszczonej nawierzchni. Negatywnie wpływa na nie również agresywne ruszanie na skręconych kołach oraz kręcenie kierownicą na postoju. Kierowcy, którzy często wjeżdżają na wysokie krawężniki, również muszą liczyć się z przyspieszonym zużyciem drążków kierowniczych.