18 produktów
Wybierz auto
Nr art: FAG840046510
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: JPG1244500380
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: MET56000101
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: FEB14134
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 040105199
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: MAX690732
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 040105198
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 0429JAR643
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 0429JAR642
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 0396TA1211
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 0396TA1212
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 041849396510
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 041849396511
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 04216160305563
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: FAG840046610
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: MEY6160305566
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 0510690733
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: FEB14135
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Drążki kierownicze są zamontowane po obydwu stronach samochodu SAAB 900 II. Łączą one przekładnię kierowniczą oraz zwrotnice poszczególnych kół. Elementem drążka kierowniczego jest przegub kulowy, który pozwala na ruch elementów zawieszenia względem przekładni kierowniczej. Z czasem na drążkach kierowniczych pojawia się luz, który obniża precyzję pracy układu kierowniczego i znacząco obniża komfort prowadzenia.
Jeżeli końcówki drążków kierowniczych wymagają wymiany, to z przednich nadkoli da się słyszeć hałasy – stuki i piski. Są one słyszalne przede wszystkim podczas jazdy po nierównej nawierzchni, ale mogą pojawić się również na postoju. Kolejnym symptomem są drgania i wibracje kierownicy. Zużyte drążki kierownicze obniżają reakcję układu na obroty kierownicy. Delikatne ruchy kierownicy mogą nawet nie powodować skrętu kół.
Drążki kierownicze w pojazdach SAAB 900 II zużywają się przede wszystkim podczas jazdy na zniszczonej nawierzchni. Negatywnie wpływa na nie również agresywne ruszanie na skręconych kołach oraz kręcenie kierownicą na postoju. Kierowcy, którzy często wjeżdżają na wysokie krawężniki, również muszą liczyć się z przyspieszonym zużyciem drążków kierowniczych.