10 produktów
Wybierz auto
FESASNR51LOW
Ciężar [kg]: 1.924
Ilość: 4
525,65
zł/szt.
Kraków: wt. 01.07
U ciebie: wt. 01.07
525,65
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ciężar [kg]: 0.616
152,81
zł/szt.
Kraków: pt. 27.06
U ciebie: pt. 27.06
152,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FESASNFX35
Ciężar [kg]: 0.355
109,41
zł/szt.
Kraków: pt. 27.06
U ciebie: pt. 27.06
109,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.915
150,39
zł/szt.
Kraków: pt. 27.06
U ciebie: pt. 27.06
150,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FESASNZ50UP
Ciężar [kg]: 0.362
85,51
zł/szt.
Kraków: wt. 01.07
U ciebie: wt. 01.07
85,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYSKKNS011
Długość opakowania [cm]: 24
Szerokość opakowania [cm]: 6.1
Rozwiń więcej danych
148,06
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 26.06
148,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
154,13
zł/szt.
Kraków: pt. 27.06
U ciebie: pt. 27.06
154,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 1.205
255,33
zł/szt.
Kraków: pt. 27.06
U ciebie: pt. 27.06
255,33
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYSKKNS008
Długość opakowania [cm]: 35
Szerokość opakowania [cm]: 4.5
Rozwiń więcej danych
155,04
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 26.06
155,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FESASNJJ10E
Ciężar [kg]: 1.367
273,86
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 26.06
273,86
zł/szt.
Darmowa dostawa
Zadaniem kolumny kierowniczej we współczesnych pojazdach, takich jak NISSAN, jest przeniesienie momentu obrotowego wygenerowanego na kierownicy na przekładnię kierowniczą. Dalej moment jest przekładany na mechanizm zwrotniczy, w efekcie czego dochodzi do skrętu kół. Rolą przekładni kierowniczej jest także zwiększenie bezpieczeństwa kierowcy pojazdu. W razie wypadku czołowego absorbuje ona część energii kinetycznej, zmniejszając możliwość wystąpienia obrażeń kierowcy.
Kolumna kierownicza jest szczególnie często eksploatowanym elementem pojazdu NISSAN, przez co może ulegać usterkom lub zużyciu eksploatacyjnemu. W samochodzie NISSAN objawem niesprawności kolumny kierowniczej jest zwiększony luz wyczuwalny podczas skrętu. Zdarzają się także symptomy przeciwne, polegające na ciężkiej pracy kierownicy. Niekiedy z układu dobiegają także niepokojące odgłosy, takie jak stuki w momencie skręcania.
Przekładnia kierownicza nie powinna być wymieniania zbyt pochopnie. Należy najpierw sprawdzić, czy przyczyna problemów obserwowanych podczas skręcania nie leży w innym elemencie układu – pompie wspomagania kierownicy, przegubach napędowych itp. Najlepiej sprawdzić stan przekładni w warsztacie samochodowym, a po stwierdzeniu jej wyeksploatowania wymienić ją na nowy element. Możliwe jest także wykonanie regeneracji przekładni kierowniczej, jednak rozwiązanie to nie daje nam gwarancji długotrwałej, poprawnej pracy układu kierowniczego.