41 produktów
Wybierz auto
041849400119
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
80,98
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
80,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
QUAQS1018HQ
Dla numeru oe: 32 10 6 799 967
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Rozwiń więcej danych
59,15
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
59,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
03593651801
Strona zabudowy: Z lewej, oś przednia
142,12
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 28.03
142,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04213160200028
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Długość [mm]: 150
Rozwiń więcej danych
115,59
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
115,59
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Zbieżność stożka: /
Rozwiń więcej danych
104,40
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
104,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia
Zbieżność stożka: /
Rozwiń więcej danych
82,96
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
82,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FAG840127710
Długość [mm]: 149.4
Wymiar gwintu: M14x1,5
Rozwiń więcej danych
75,10
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
75,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymagana ilość: 1
Gwint wewnętrzny [mm]: 14x1,5
Rozwiń więcej danych
116,00
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
116,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Zewnętrzny, z lewej, oś przednia
Długość [mm]: 150
Rozwiń więcej danych
64,43
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
64,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Zbieżność stożka: /
Rozwiń więcej danych
104,40
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
104,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Zbieżność stożka: /
Rozwiń więcej danych
82,96
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
82,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SWA20944657
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Grubość [mm]: 102
Rozwiń więcej danych
119,45
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
119,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z lewej, oś przednia
49,42
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
49,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FAG840137510
Długość [mm]: 146
Wymiar gwintu: M14x1,5
Rozwiń więcej danych
93,89
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
93,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Długość [mm]: 169
Rozwiń więcej danych
56,60
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
56,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DYS2225483
Strona zabudowy: Z lewej, oś przednia
Długość [mm]: 146
Rozwiń więcej danych
75,84
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
75,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DYS2225482
Strona zabudowy: Z prawej, oś przednia
Długość [mm]: 146
Rozwiń więcej danych
75,84
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
75,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FAG840137410
Długość [mm]: 146
Wymiar gwintu: M14x1,5
Rozwiń więcej danych
87,80
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 28.03
87,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Końcówki drążka kierowniczego to jedne ze stosunkowo często wymienianych elementów układu kierowniczego w samochodzie BMW 4. Jest to związane z trudnymi warunkami pracy samej końcówki. Łączy ona drążek kierowniczy ze zwrotnicą i przekładnią kierowniczą. Jest to część elastyczna, która umożliwia skręcanie kół. Kiedy końcówka drążka jest zużyta, koła pojazdu gubią zbieżność, co ma zły wpływ nie tylko na komfort jazdy, ale także przyspiesza zużycie opon.
Aby sprawdzić, czy w samochodzie BMW 4 końcówka drążka kierowniczego jest zużyta, czy nie, najlepiej przeprowadzić test podobny do tego, wykonywanego podczas badania technicznego na stacji kontroli pojazdów. Kiedy końcówka nie jest sprawna, w układzie kierowniczym pojawia się luz, uwidaczniający się przy szarpnięciach kołem na boki. Silnemu zużyciu tego elementu towarzyszą zwykle niepokojące dźwięki z okolic przednich kół (zwykle stuki i piski) oraz wibracje wyczuwalne podczas skręcania. Auto gorzej reaguje także na ruchy kierownicą.
Na szczęście w przypadku samochodu BMW 4, końcówka drążka kierowniczego nie jest elementem drogim. Jej wymiana także nie powinna kosztować wiele w warsztacie naprawczym. Aby przeprowadzić wymianę, należy najpierw poluzować nakrętkę kontrującą na drążku, a następnie odkręcić nakrętkę na końcówce. Niekiedy demontaż będzie wymagał użycia odrdzewiacza i narzędzia do ostrożnego wybicia końcówki. Nowy element należy wkręcić na taką samą głębokość. Po operacji warto sprawdzić i przeprowadzić ewentualną korektę ustawienie geometrii kół.