39 produktów
Wybierz auto
03593651801
Strona zabudowy: Z lewej, oś przednia
143,73
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
143,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
QUAQS1018HQ
Dla numeru oe: 32 10 6 799 967
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Rozwiń więcej danych
69,30
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
69,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
03593651901
Strona zabudowy: Z prawej, oś przednia
143,78
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
143,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04213160200028
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Długość [mm]: 150
Rozwiń więcej danych
115,58
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
115,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Zbieżność stożka: /
Rozwiń więcej danych
104,40
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
104,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Zbieżność stożka: /
Rozwiń więcej danych
104,40
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
104,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SWA20944657
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Grubość [mm]: 102
Rozwiń więcej danych
119,45
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
119,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Parzyste numery artykułów: 502 657
53,59
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
53,59
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0396TA3221
Długość [mm]: 173
Szerokość [mm]: 46
Rozwiń więcej danych
73,48
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
73,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GSPS071700
Parzyste numery artykułów: S071701
45,94
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
45,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z przodu
Długość [mm]: 150
Rozwiń więcej danych
114,56
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
114,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymagana ilość: 1
Gwint wewnętrzny [mm]: 14x1,5
Rozwiń więcej danych
117,84
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
117,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Zbieżność stożka: /
Rozwiń więcej danych
82,96
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
82,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z przodu
Długość [mm]: 150
Rozwiń więcej danych
111,08
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
111,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GSPS071701
Parzyste numery artykułów: S071700
45,94
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
45,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Długość [mm]: 169
Rozwiń więcej danych
57,78
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
57,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FAG840137510
Długość [mm]: 146
Wymiar gwintu: M14x1,5
Rozwiń więcej danych
93,08
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
93,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Zewnętrzny, z prawej, oś przednia
Długość [mm]: 146
Rozwiń więcej danych
71,69
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
71,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Końcówki drążka kierowniczego to jedne ze stosunkowo często wymienianych elementów układu kierowniczego w samochodzie BMW 4 F33/F83. Jest to związane z trudnymi warunkami pracy samej końcówki. Łączy ona drążek kierowniczy ze zwrotnicą i przekładnią kierowniczą. Jest to część elastyczna, która umożliwia skręcanie kół. Kiedy końcówka drążka jest zużyta, koła pojazdu gubią zbieżność, co ma zły wpływ nie tylko na komfort jazdy, ale także przyspiesza zużycie opon.
Aby sprawdzić, czy w samochodzie BMW 4 F33/F83 końcówka drążka kierowniczego jest zużyta, czy nie, najlepiej przeprowadzić test podobny do tego, wykonywanego podczas badania technicznego na stacji kontroli pojazdów. Kiedy końcówka nie jest sprawna, w układzie kierowniczym pojawia się luz, uwidaczniający się przy szarpnięciach kołem na boki. Silnemu zużyciu tego elementu towarzyszą zwykle niepokojące dźwięki z okolic przednich kół (zwykle stuki i piski) oraz wibracje wyczuwalne podczas skręcania. Auto gorzej reaguje także na ruchy kierownicą.
Na szczęście w przypadku samochodu BMW 4 F33/F83, końcówka drążka kierowniczego nie jest elementem drogim. Jej wymiana także nie powinna kosztować wiele w warsztacie naprawczym. Aby przeprowadzić wymianę, należy najpierw poluzować nakrętkę kontrującą na drążku, a następnie odkręcić nakrętkę na końcówce. Niekiedy demontaż będzie wymagał użycia odrdzewiacza i narzędzia do ostrożnego wybicia końcówki. Nowy element należy wkręcić na taką samą głębokość. Po operacji warto sprawdzić i przeprowadzić ewentualną korektę ustawienie geometrii kół.