Darmowa dostawa od 49 zł! Kod: DOSTAWA49
8 produktów
Wybierz auto
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Gwint wewnętrzny [mm]: M 18x1,5
Rozwiń więcej danych
52,37
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
52,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z prawej
Zbieżność stożka: 1/8
Rozwiń więcej danych
58,50
zł/szt.
Kraków: pt. 13.06
U ciebie: pt. 13.06
58,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Gwint wewnętrzny [mm]: M 18x1,5
Rozwiń więcej danych
52,37
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
52,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Parzyste numery artykułów: S071738
39,44
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
39,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z lewej
Zbieżność stożka: 1/8
Rozwiń więcej danych
58,50
zł/szt.
Kraków: pt. 13.06
U ciebie: pt. 13.06
58,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Zewnętrzny, os przednia, z prawej
Długość [mm]: 116
Rozwiń więcej danych
78,93
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
78,93
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 116
Wymiar stożka [mm]: 16.1
Rozwiń więcej danych
81,68
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
81,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 116
Wymiar stożka [mm]: 16.1
Rozwiń więcej danych
84,45
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
84,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Końcówki drążka kierowniczego to jedne ze stosunkowo często wymienianych elementów układu kierowniczego w samochodzie FORD GALAXY III. Jest to związane z trudnymi warunkami pracy samej końcówki. Łączy ona drążek kierowniczy ze zwrotnicą i przekładnią kierowniczą. Jest to część elastyczna, która umożliwia skręcanie kół. Kiedy końcówka drążka jest zużyta, koła pojazdu gubią zbieżność, co ma zły wpływ nie tylko na komfort jazdy, ale także przyspiesza zużycie opon.
Aby sprawdzić, czy w samochodzie FORD GALAXY III końcówka drążka kierowniczego jest zużyta, czy nie, najlepiej przeprowadzić test podobny do tego, wykonywanego podczas badania technicznego na stacji kontroli pojazdów. Kiedy końcówka nie jest sprawna, w układzie kierowniczym pojawia się luz, uwidaczniający się przy szarpnięciach kołem na boki. Silnemu zużyciu tego elementu towarzyszą zwykle niepokojące dźwięki z okolic przednich kół (zwykle stuki i piski) oraz wibracje wyczuwalne podczas skręcania. Auto gorzej reaguje także na ruchy kierownicą.
Na szczęście w przypadku samochodu FORD GALAXY III, końcówka drążka kierowniczego nie jest elementem drogim. Jej wymiana także nie powinna kosztować wiele w warsztacie naprawczym. Aby przeprowadzić wymianę, należy najpierw poluzować nakrętkę kontrującą na drążku, a następnie odkręcić nakrętkę na końcówce. Niekiedy demontaż będzie wymagał użycia odrdzewiacza i narzędzia do ostrożnego wybicia końcówki. Nowy element należy wkręcić na taką samą głębokość. Po operacji warto sprawdzić i przeprowadzić ewentualną korektę ustawienie geometrii kół.