16 produktów
Wybierz auto
Strona zabudowy: Z przodu
Długość [mm]: 95
Rozwiń więcej danych
32,83
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
32,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Zewnętrzny, z obu stron, oś przednia
Zbieżność stożka: 1/6
Rozwiń więcej danych
29,80
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
29,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Zewnętrzny, z obu stron, oś przednia
22,84
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
22,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
RTS9100605
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Długość [mm]: 67
Rozwiń więcej danych
30,66
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
30,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z przodu
Długość [mm]: 67
Rozwiń więcej danych
23,79
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
23,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKFVKDY314018
37,17
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
37,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymagana ilość: 2
Wymiar gwintu: F 1/2 x 20 unf
Rozwiń więcej danych
42,47
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
42,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Wymiar gwintu: M 10
25,97
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
25,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Zewnętrzny, z obu stron, oś przednia
Wymiar gwintu: M10
Rozwiń więcej danych
34,67
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
34,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT16540
Strona zabudowy: Z przodu
Długość [mm]: 93
Rozwiń więcej danych
35,11
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
35,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
041849400886
Strona zabudowy: Z obu stron
Rodzaj gwintu: Z bieżnikiem prawostronnym
32,85
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
32,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FAG840074510
Wymiar gwintu: 1/2"-20 unf
Wymiar stożka [mm]: 11.65
33,57
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
33,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0396TA1614
Długość [mm]: 90
Szerokość [mm]: 38
Rozwiń więcej danych
26,39
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
26,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT16541
Strona zabudowy: Z przodu
Długość [mm]: 93
Rozwiń więcej danych
35,11
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
35,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0429JTE191
Strona zabudowy: Zewnętrzny, z obu stron, oś przednia
Wymiar gwintu: M10
Rozwiń więcej danych
29,34
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
29,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Długość [mm]: 67
Rozwiń więcej danych
27,05
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
27,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Końcówki drążka kierowniczego to jedne ze stosunkowo często wymienianych elementów układu kierowniczego w samochodzie FORD KA I. Jest to związane z trudnymi warunkami pracy samej końcówki. Łączy ona drążek kierowniczy ze zwrotnicą i przekładnią kierowniczą. Jest to część elastyczna, która umożliwia skręcanie kół. Kiedy końcówka drążka jest zużyta, koła pojazdu gubią zbieżność, co ma zły wpływ nie tylko na komfort jazdy, ale także przyspiesza zużycie opon.
Aby sprawdzić, czy w samochodzie FORD KA I końcówka drążka kierowniczego jest zużyta, czy nie, najlepiej przeprowadzić test podobny do tego, wykonywanego podczas badania technicznego na stacji kontroli pojazdów. Kiedy końcówka nie jest sprawna, w układzie kierowniczym pojawia się luz, uwidaczniający się przy szarpnięciach kołem na boki. Silnemu zużyciu tego elementu towarzyszą zwykle niepokojące dźwięki z okolic przednich kół (zwykle stuki i piski) oraz wibracje wyczuwalne podczas skręcania. Auto gorzej reaguje także na ruchy kierownicą.
Na szczęście w przypadku samochodu FORD KA I, końcówka drążka kierowniczego nie jest elementem drogim. Jej wymiana także nie powinna kosztować wiele w warsztacie naprawczym. Aby przeprowadzić wymianę, należy najpierw poluzować nakrętkę kontrującą na drążku, a następnie odkręcić nakrętkę na końcówce. Niekiedy demontaż będzie wymagał użycia odrdzewiacza i narzędzia do ostrożnego wybicia końcówki. Nowy element należy wkręcić na taką samą głębokość. Po operacji warto sprawdzić i przeprowadzić ewentualną korektę ustawienie geometrii kół.