Darmowa dostawa przy zakupach od 49 zł! Kod: DOSTAWA49
10 produktów
Wybierz auto
MEY57160200001
Strona zabudowy: Zewnętrzny, oś przednia, z lewej
Długość [mm]: 94
Rozwiń więcej danych
65,84
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
65,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Zbieżność stożka: 1/5
Rozwiń więcej danych
69,47
zł/szt.
Kraków: pt. 28.02
U ciebie: pt. 28.02
69,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Zbieżność stożka: 1/5
Rozwiń więcej danych
69,47
zł/szt.
Kraków: pt. 28.02
U ciebie: pt. 28.02
69,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MEY57160200002
Strona zabudowy: Zewnętrzny, os przednia, z prawej
Długość [mm]: 94
Rozwiń więcej danych
65,84
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
65,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
CTRCE0033L
Zbieżność stożka: 1/5
Długość [mm]: 94
Rozwiń więcej danych
77,28
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
77,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TRI850080125
Długość [mm]: 94
Wymagana ilość: 1
Rozwiń więcej danych
55,00
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
55,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DYS2226083
Strona zabudowy: Z prawej, oś przednia
Długość [mm]: 94
Rozwiń więcej danych
43,27
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
43,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DYS2226084
Strona zabudowy: Z lewej, oś przednia
Długość [mm]: 94
Rozwiń więcej danych
43,27
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
43,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Końcówki drążka kierowniczego to jedne ze stosunkowo często wymienianych elementów układu kierowniczego w samochodzie JEEP CHEROKEE V. Jest to związane z trudnymi warunkami pracy samej końcówki. Łączy ona drążek kierowniczy ze zwrotnicą i przekładnią kierowniczą. Jest to część elastyczna, która umożliwia skręcanie kół. Kiedy końcówka drążka jest zużyta, koła pojazdu gubią zbieżność, co ma zły wpływ nie tylko na komfort jazdy, ale także przyspiesza zużycie opon.
Aby sprawdzić, czy w samochodzie JEEP CHEROKEE V końcówka drążka kierowniczego jest zużyta, czy nie, najlepiej przeprowadzić test podobny do tego, wykonywanego podczas badania technicznego na stacji kontroli pojazdów. Kiedy końcówka nie jest sprawna, w układzie kierowniczym pojawia się luz, uwidaczniający się przy szarpnięciach kołem na boki. Silnemu zużyciu tego elementu towarzyszą zwykle niepokojące dźwięki z okolic przednich kół (zwykle stuki i piski) oraz wibracje wyczuwalne podczas skręcania. Auto gorzej reaguje także na ruchy kierownicą.
Na szczęście w przypadku samochodu JEEP CHEROKEE V, końcówka drążka kierowniczego nie jest elementem drogim. Jej wymiana także nie powinna kosztować wiele w warsztacie naprawczym. Aby przeprowadzić wymianę, należy najpierw poluzować nakrętkę kontrującą na drążku, a następnie odkręcić nakrętkę na końcówce. Niekiedy demontaż będzie wymagał użycia odrdzewiacza i narzędzia do ostrożnego wybicia końcówki. Nowy element należy wkręcić na taką samą głębokość. Po operacji warto sprawdzić i przeprowadzić ewentualną korektę ustawienie geometrii kół.