16 produktów
Wybierz auto
Strona zabudowy: Z przodu
Długość [mm]: 1060
Rozwiń więcej danych
231,89
zł/szt.
Kraków: pon. 10.02
U ciebie: pon. 10.02
231,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z przodu
Długość [mm]: 1060
Rozwiń więcej danych
211,79
zł/szt.
Kraków: pon. 10.02
U ciebie: pon. 10.02
211,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Zbieżność stożka: 1/5
Rozwiń więcej danych
64,00
zł/szt.
Kraków: czw. 13.02
U ciebie: czw. 13.02
64,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TRWJTE1719
Strona zabudowy: Z lewej, oś przednia
Długość [mm]: 87
Rozwiń więcej danych
86,62
zł/szt.
Kraków: pon. 10.02
U ciebie: pon. 10.02
86,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKFVKDY317508
49,98
zł/szt.
Kraków: pon. 10.02
U ciebie: pon. 10.02
49,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FES2921RRIII
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg]: 0.92
Rozwiń więcej danych
56,98
zł/szt.
Kraków: wt. 11.02
U ciebie: wt. 11.02
56,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
RTS91016082
Strona zabudowy: Zewnętrzny, oś przednia, z lewej
Długość [mm]: 86
Rozwiń więcej danych
58,30
zł/szt.
Kraków: pon. 10.02
U ciebie: pon. 10.02
58,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia
Długość całkowita [mm]: 108
Rozwiń więcej danych
39,61
zł/szt.
Kraków: pon. 10.02
U ciebie: pon. 10.02
39,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DYS2227439
Strona zabudowy: Oś przednia
Długość [mm]: 1020
Rozwiń więcej danych
171,46
zł/szt.
Kraków: pon. 10.02
U ciebie: pon. 10.02
171,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg]: 0.45
Rozwiń więcej danych
50,44
zł/szt.
Kraków: czw. 13.02
U ciebie: czw. 13.02
50,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z przodu
Długość [mm]: 87
Rozwiń więcej danych
42,97
zł/szt.
Kraków: pon. 10.02
U ciebie: pon. 10.02
42,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MEY53160200003
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Długość [mm]: 85
Rozwiń więcej danych
48,08
zł/szt.
Kraków: pon. 10.02
U ciebie: pon. 10.02
48,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
03592720501
Strona zabudowy: Z lewej, oś przednia
Długość [mm]: 87
Rozwiń więcej danych
81,44
zł/szt.
Kraków: pon. 10.02
U ciebie: pon. 10.02
81,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0396TA1759
Długość [mm]: 113
Szerokość [mm]: 43
Rozwiń więcej danych
50,78
zł/szt.
Kraków: pon. 10.02
U ciebie: pon. 10.02
50,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0396TA1895
Długość [mm]: 1250
Szerokość [mm]: 40
Rozwiń więcej danych
152,03
zł/szt.
Kraków: pon. 10.02
U ciebie: pon. 10.02
152,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg]: 0.45
Rozwiń więcej danych
74,97
zł/szt.
Kraków: pon. 10.02
U ciebie: pon. 10.02
74,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Końcówki drążka kierowniczego to jedne ze stosunkowo często wymienianych elementów układu kierowniczego w samochodzie LAND ROVER RANGE ROVER II. Jest to związane z trudnymi warunkami pracy samej końcówki. Łączy ona drążek kierowniczy ze zwrotnicą i przekładnią kierowniczą. Jest to część elastyczna, która umożliwia skręcanie kół. Kiedy końcówka drążka jest zużyta, koła pojazdu gubią zbieżność, co ma zły wpływ nie tylko na komfort jazdy, ale także przyspiesza zużycie opon.
Aby sprawdzić, czy w samochodzie LAND ROVER RANGE ROVER II końcówka drążka kierowniczego jest zużyta, czy nie, najlepiej przeprowadzić test podobny do tego, wykonywanego podczas badania technicznego na stacji kontroli pojazdów. Kiedy końcówka nie jest sprawna, w układzie kierowniczym pojawia się luz, uwidaczniający się przy szarpnięciach kołem na boki. Silnemu zużyciu tego elementu towarzyszą zwykle niepokojące dźwięki z okolic przednich kół (zwykle stuki i piski) oraz wibracje wyczuwalne podczas skręcania. Auto gorzej reaguje także na ruchy kierownicą.
Na szczęście w przypadku samochodu LAND ROVER RANGE ROVER II, końcówka drążka kierowniczego nie jest elementem drogim. Jej wymiana także nie powinna kosztować wiele w warsztacie naprawczym. Aby przeprowadzić wymianę, należy najpierw poluzować nakrętkę kontrującą na drążku, a następnie odkręcić nakrętkę na końcówce. Niekiedy demontaż będzie wymagał użycia odrdzewiacza i narzędzia do ostrożnego wybicia końcówki. Nowy element należy wkręcić na taką samą głębokość. Po operacji warto sprawdzić i przeprowadzić ewentualną korektę ustawienie geometrii kół.