22 produktów
Wybierz auto
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Długość [mm]: 94
Rozwiń więcej danych
27,64
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
27,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej, os przednia, z prawej
Długość [mm]: 95
Rozwiń więcej danych
35,77
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
35,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Długość [mm]: 94
Rozwiń więcej danych
36,50
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
36,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia
Długość całkowita [mm]: 114
Rozwiń więcej danych
34,17
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
34,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg]: 0.36
Rozwiń więcej danych
42,23
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
42,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymiar stożka [mm]: 13
Gwint wewnętrzny [mm]: M12x1,25
Rozwiń więcej danych
46,38
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
46,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Długość [mm]: 94
Rozwiń więcej danych
37,85
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
37,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia
Długość całkowita [mm]: 114
Rozwiń więcej danych
40,46
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
40,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Długość [mm]: 100
Rozwiń więcej danych
38,85
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
38,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z obu stron, oś przednia
Gwint wewnętrzny [mm]: M12x1,25 rht
37,73
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
37,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymiar gwintu: 12x1,25
Wymiar stożka [mm]: 13
Rozwiń więcej danych
36,07
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
36,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Długość [mm]: 94
Rozwiń więcej danych
40,23
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
40,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Zbieżność stożka: 1/6
Rozwiń więcej danych
28,32
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
28,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymiar gwintu: M12x1,25
Gwint wewnętrzny [mm]: M12x1,25
Rozwiń więcej danych
35,28
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
35,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Zbieżność stożka: 1/6
Długość [mm]: 94
Rozwiń więcej danych
51,55
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
51,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Długość [mm]: 94
Rozwiń więcej danych
25,58
zł/szt.
Kraków: pt. 18.07
U ciebie: pt. 18.07
25,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 112
Szerokość [mm]: 36
Rozwiń więcej danych
32,15
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
32,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg]: 0.35
Rozwiń więcej danych
44,84
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
44,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Zewnętrzny, z obu stron, oś przednia
Wymiar gwintu: M12x1,25
Rozwiń więcej danych
56,00
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
56,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Gwint wewnętrzny [mm]: 12 x 1,25
Rodzaj gwintu: Z bieżnikiem prawostronnym
54,96
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
54,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Końcówki drążka kierowniczego to jedne ze stosunkowo często wymienianych elementów układu kierowniczego w samochodzie NISSAN PRIMERA III. Jest to związane z trudnymi warunkami pracy samej końcówki. Łączy ona drążek kierowniczy ze zwrotnicą i przekładnią kierowniczą. Jest to część elastyczna, która umożliwia skręcanie kół. Kiedy końcówka drążka jest zużyta, koła pojazdu gubią zbieżność, co ma zły wpływ nie tylko na komfort jazdy, ale także przyspiesza zużycie opon.
Aby sprawdzić, czy w samochodzie NISSAN PRIMERA III końcówka drążka kierowniczego jest zużyta, czy nie, najlepiej przeprowadzić test podobny do tego, wykonywanego podczas badania technicznego na stacji kontroli pojazdów. Kiedy końcówka nie jest sprawna, w układzie kierowniczym pojawia się luz, uwidaczniający się przy szarpnięciach kołem na boki. Silnemu zużyciu tego elementu towarzyszą zwykle niepokojące dźwięki z okolic przednich kół (zwykle stuki i piski) oraz wibracje wyczuwalne podczas skręcania. Auto gorzej reaguje także na ruchy kierownicą.
Na szczęście w przypadku samochodu NISSAN PRIMERA III, końcówka drążka kierowniczego nie jest elementem drogim. Jej wymiana także nie powinna kosztować wiele w warsztacie naprawczym. Aby przeprowadzić wymianę, należy najpierw poluzować nakrętkę kontrującą na drążku, a następnie odkręcić nakrętkę na końcówce. Niekiedy demontaż będzie wymagał użycia odrdzewiacza i narzędzia do ostrożnego wybicia końcówki. Nowy element należy wkręcić na taką samą głębokość. Po operacji warto sprawdzić i przeprowadzić ewentualną korektę ustawienie geometrii kół.