Darmowa dostawa od 49 zł! Kod: DOSTAWA49
65 produktów
Wybierz auto
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Długość [mm]: 211
Rozwiń więcej danych
76,52
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
76,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Długość [mm]: 211
Rozwiń więcej danych
76,58
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
76,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Długość [mm]: 210
Rozwiń więcej danych
91,80
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
91,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Długość [mm]: 210
Rozwiń więcej danych
91,80
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
91,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 230
Szerokość [mm]: 61
Rozwiń więcej danych
69,10
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
69,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 3817a1
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Rozwiń więcej danych
69,76
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
69,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 3817a2
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Rozwiń więcej danych
74,68
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
74,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Długość [mm]: 197
Rozwiń więcej danych
56,72
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
56,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Zewnętrzny, z prawej, oś przednia
Długość [mm]: 197
Rozwiń więcej danych
111,71
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
111,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Zewnętrzny, z lewej, oś przednia
Długość [mm]: 197
Rozwiń więcej danych
111,71
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
111,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Długość [mm]: 197
Rozwiń więcej danych
56,72
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
56,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 1609948380
Strona zabudowy: Z prawej, oś przednia
Rozwiń więcej danych
68,50
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
68,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z lewej, oś przednia
Długość [mm]: 210
Rozwiń więcej danych
49,26
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
49,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z prawej, oś przednia
Długość [mm]: 210
Rozwiń więcej danych
49,26
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
49,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymiar gwintu: 14x1,5
Parzyste numery artykułów: 5031949
54,63
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
54,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Zewnętrzny, z lewej, oś przednia
Wymagana ilość: 1
Rozwiń więcej danych
52,83
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
52,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Zewnętrzny, z prawej, oś przednia
Wymagana ilość: 1
Rozwiń więcej danych
77,98
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
77,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Długość [mm]: 200
Rozwiń więcej danych
74,84
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
74,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Długość [mm]: 211
Rozwiń więcej danych
44,28
zł/szt.
Kraków: pt. 13.06
U ciebie: pt. 13.06
44,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Długość [mm]: 211
Rozwiń więcej danych
64,62
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
64,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Końcówki drążka kierowniczego to jedne ze stosunkowo często wymienianych elementów układu kierowniczego w samochodzie PEUGEOT 508 I. Jest to związane z trudnymi warunkami pracy samej końcówki. Łączy ona drążek kierowniczy ze zwrotnicą i przekładnią kierowniczą. Jest to część elastyczna, która umożliwia skręcanie kół. Kiedy końcówka drążka jest zużyta, koła pojazdu gubią zbieżność, co ma zły wpływ nie tylko na komfort jazdy, ale także przyspiesza zużycie opon.
Aby sprawdzić, czy w samochodzie PEUGEOT 508 I końcówka drążka kierowniczego jest zużyta, czy nie, najlepiej przeprowadzić test podobny do tego, wykonywanego podczas badania technicznego na stacji kontroli pojazdów. Kiedy końcówka nie jest sprawna, w układzie kierowniczym pojawia się luz, uwidaczniający się przy szarpnięciach kołem na boki. Silnemu zużyciu tego elementu towarzyszą zwykle niepokojące dźwięki z okolic przednich kół (zwykle stuki i piski) oraz wibracje wyczuwalne podczas skręcania. Auto gorzej reaguje także na ruchy kierownicą.
Na szczęście w przypadku samochodu PEUGEOT 508 I, końcówka drążka kierowniczego nie jest elementem drogim. Jej wymiana także nie powinna kosztować wiele w warsztacie naprawczym. Aby przeprowadzić wymianę, należy najpierw poluzować nakrętkę kontrującą na drążku, a następnie odkręcić nakrętkę na końcówce. Niekiedy demontaż będzie wymagał użycia odrdzewiacza i narzędzia do ostrożnego wybicia końcówki. Nowy element należy wkręcić na taką samą głębokość. Po operacji warto sprawdzić i przeprowadzić ewentualną korektę ustawienie geometrii kół.