10 produktów
Wybierz auto
0396TA2683
Długość [mm]: 230
Szerokość [mm]: 61
Rozwiń więcej danych
65,87
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
65,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 1610817880
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Rozwiń więcej danych
39,91
zł/szt.
Kraków: czw. 06.02
U ciebie: czw. 06.02
39,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TRWJTE2013
Strona zabudowy: Z prawej, oś przednia
Parzyste numery artykułów: Jte2005
58,24
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
58,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Zbieżność stożka: 1/5
Rozwiń więcej danych
79,02
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
79,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Zbieżność stożka: 1/5
Rozwiń więcej danych
79,02
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
79,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0396TA2684
Długość [mm]: 230
Szerokość [mm]: 61
Rozwiń więcej danych
65,87
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
65,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0396TA3187
Długość [mm]: 218
Szerokość [mm]: 45
Rozwiń więcej danych
55,15
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
55,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0396TA3188
Długość [mm]: 218
Szerokość [mm]: 45
Rozwiń więcej danych
56,96
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
56,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FAG840126610
Długość [mm]: 215
Wymiar stożka [mm]: 14.5
61,99
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
61,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FAG840126710
Długość [mm]: 215
Wymiar stożka [mm]: 14.5
61,99
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
61,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Końcówki drążka kierowniczego to jedne ze stosunkowo często wymienianych elementów układu kierowniczego w samochodzie PEUGEOT 508 II. Jest to związane z trudnymi warunkami pracy samej końcówki. Łączy ona drążek kierowniczy ze zwrotnicą i przekładnią kierowniczą. Jest to część elastyczna, która umożliwia skręcanie kół. Kiedy końcówka drążka jest zużyta, koła pojazdu gubią zbieżność, co ma zły wpływ nie tylko na komfort jazdy, ale także przyspiesza zużycie opon.
Aby sprawdzić, czy w samochodzie PEUGEOT 508 II końcówka drążka kierowniczego jest zużyta, czy nie, najlepiej przeprowadzić test podobny do tego, wykonywanego podczas badania technicznego na stacji kontroli pojazdów. Kiedy końcówka nie jest sprawna, w układzie kierowniczym pojawia się luz, uwidaczniający się przy szarpnięciach kołem na boki. Silnemu zużyciu tego elementu towarzyszą zwykle niepokojące dźwięki z okolic przednich kół (zwykle stuki i piski) oraz wibracje wyczuwalne podczas skręcania. Auto gorzej reaguje także na ruchy kierownicą.
Na szczęście w przypadku samochodu PEUGEOT 508 II, końcówka drążka kierowniczego nie jest elementem drogim. Jej wymiana także nie powinna kosztować wiele w warsztacie naprawczym. Aby przeprowadzić wymianę, należy najpierw poluzować nakrętkę kontrującą na drążku, a następnie odkręcić nakrętkę na końcówce. Niekiedy demontaż będzie wymagał użycia odrdzewiacza i narzędzia do ostrożnego wybicia końcówki. Nowy element należy wkręcić na taką samą głębokość. Po operacji warto sprawdzić i przeprowadzić ewentualną korektę ustawienie geometrii kół.