68 produktów
Wybierz auto
NTYSPWFR018
Tryb pracy: Hydrauliczny
Koła pasowe: Bez koła pasowego wielofunkcyjnego
Rozwiń więcej danych
298,19
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
298,19
zł/szt.
Darmowa dostawa
BGAPSP2300
Rura o śr. [mm]: 16
Ciśnienie [bar]: 105
Rozwiń więcej danych
642,15
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
642,15
zł/szt.
Darmowa dostawa
0438PP008
Ciśnienie [bar]: 90
Tryb pracy: Hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
253,51
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
253,51
zł/szt.
Darmowa dostawa
Kolor: Czarny
15,68
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
15,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYSPWFR012
Opcja wyposażenia: Pressure switch (+)
Tryb pracy: Hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
324,06
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 13.06
324,06
zł/szt.
Darmowa dostawa
0438PP036
Dla numeru oe: 32416750423, 32416760036
Ograniczenia producenta: Luk
Rozwiń więcej danych
256,33
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
256,33
zł/szt.
Darmowa dostawa
JPN90K9054JPN
Ograniczenia producenta: Zf
Ciśnienie [bar]: 100
Rozwiń więcej danych
422,79
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
422,79
zł/szt.
Darmowa dostawa
JPN90K9090JPN
Ciśnienie [bar]: 80
Tryb pracy: Hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
343,09
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
343,09
zł/szt.
Darmowa dostawa
0510480096
Ciśnienie [bar]: 80
Tryb pracy: Hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
321,47
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
321,47
zł/szt.
Darmowa dostawa
Koła pasowe: Z kołem pasowym
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez zbiornika
342,81
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 13.06
342,81
zł/szt.
Darmowa dostawa
CANCSP72135AS
Ciśnienie [bar]: 80
Tryb pracy: Hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
412,65
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
412,65
zł/szt.
Darmowa dostawa
JPG1545101300
Ograniczenia producenta: Trw
Ciśnienie [bar]: 105
Rozwiń więcej danych
1 816,99
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 13.06
1 816,99
zł/szt.
Darmowa dostawa
JPG1545103200
Ograniczenia producenta: Zf
Ciśnienie [bar]: 100
Rozwiń więcej danych
612,35
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 13.06
612,35
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYSPWFR028
Tryb pracy: Hydrauliczny
Ciężar brutto [kg]: 1.79
321,36
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
321,36
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYSPWTY004
315,08
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 13.06
315,08
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYSPWFR004
Tryb pracy: Hydrauliczny
Koła pasowe: Z kołem pasowym wielofunkcyjnym
Rozwiń więcej danych
330,52
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
330,52
zł/szt.
Darmowa dostawa
0429JPR188
Ciśnienie [bar]: 80
Tryb pracy: Hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
520,75
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
520,75
zł/szt.
Darmowa dostawa
Kaucja: 430,00 zł
SKV10SKV219
Ciężar [kg]: 2.46
Ciśnienie robocze [bar]: 100
Rozwiń więcej danych
408,27
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
408,27
zł/szt.
Darmowa dostawa
DRI715520133
Tryb pracy: Hydrauliczny
Ilość żeber: 6
Rozwiń więcej danych
373,27
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
373,27
zł/szt.
Darmowa dostawa
Kaucja: 59,06 zł
DRI715520043
Ograniczenia producenta: Prepared for valve
Tryb pracy: Hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
378,95
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
378,95
zł/szt.
Darmowa dostawa
Kaucja: 59,06 zł
Wspomaganie kierownicy to jedna z funkcji współczesnych pojazdów, odpowiedzialna za poprawę komfortu jazdy. We współczesnych samochodach stosuje się hydrauliczne lub elektryczne pompy wspomagania. Do rzadziej spotykanych należą pompy pneumatyczne. W przypadku samochodu FORD FOCUS pompa wspomagania wpływa znacząco na zmniejszenie oporu obrotu kierownicy, a co za tym idzie precyzyjne przekazywanie poleceń do innych elementów układu kierowniczego.
W większości samochodów FORD FOCUS pompy wspomagania kierownicy pracują bezawaryjnie przez dłuższy czas. Zdarza się jednak, że element ten ulega zużyciu eksploatacyjnemu lub usterkom. Objawami awarii pompy wspomagania w przypadku samochodów FORD FOCUS są m.in. niepokojące dźwięki (zgrzyty, wycie) dobiegające podczas ruchów kierownicą czy osłabienie siły wspomagania (konieczność użycia większej siły do wykonania ruchu kierownicą). Potencjalną awarię pompy wspomagania sugeruje także kontrolka układu kierowniczego, świecąca się na desce rozdzielczej pojazdu.
Wymiana pompy wspomagania kierownicy w samochodzie FORD FOCUS powinna zostać poprzedzona odessaniem płynu hydraulicznego ze zbiorniczka wyrównawczego, znajdującego się pod maską samochodu. Następnie należy odłączyć przewody ciśnieniowe i pasek napędowy (w przypadku pompy hydraulicznej) lub odpiąć wtyczki instalacji elektrycznej (w przypadku pompy elektrycznej). Następnie należy odkręcić śruby mocujące pompę, wysunąć pompę i w bezpieczny sposób wyjąć z pojazdu. W dalszej kolejności na jej miejsce należy zamontować nową pompę i podłączyć analogicznie. Należy pamiętać, aby przed ponownym uruchomieniem pojazdu ponownie napełnić zbiornik wyrównawczy płynem hydraulicznym do zalecanego poziomu.
W samochodzie FORD FOCUS z hydraulicznym układem wspomagania kierownicy koło pasowe pompy wspomagania uczestniczy w przenoszeniu napędu na pompę wspomagania. Kiedy koło pasowe pompy wspomagania ulega zużyciu lub uszkodzeniu, pojawiają się problemy z przenoszeniem napędu. Zwykle da się słyszeć piszczenie paska wieloklinowego, które może nasilać się podczas skręcania kół. Zignorowanie tego objawu może zakończyć się odcięciem napędu od pompy wspomagania. Efektem tego jest utrata wspomagania kierownicy w samochodzie.
Uszkodzone koło pasowe pompy wspomagania najlepiej wymienić wraz z paskiem. Przy doborze odpowiedniego koła do samochodu FORD FOCUS należy sugerować się średnicą części oryginalnej. Istotne parametry to także średnica wałka napędowego oraz ilość i rozstaw otworów montażowych.