16 produktów
Wybierz auto
MEY53146310000
Ciśnienie robocze [bar]: 115
Tryb pracy: Hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
477,88
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
477,88
zł/szt.
Darmowa dostawa
MEY53146310004
Ciśnienie robocze [bar]: 120
Tryb pracy: Hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
693,09
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
693,09
zł/szt.
Darmowa dostawa
BGAPSP4227
Tryb pracy: Hydrauliczny
670,24
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
670,24
zł/szt.
Darmowa dostawa
MEY53146310002
Ciśnienie robocze [bar]: 120
Tryb pracy: Hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
475,89
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
475,89
zł/szt.
Darmowa dostawa
BGAPSP4206
591,40
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
591,40
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYSPWLR011
Tryb pracy: Hydrauliczny
Koła pasowe: Bez koła pasowego wolnobieżnego
Rozwiń więcej danych
282,58
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
282,58
zł/szt.
Darmowa dostawa
BGAPSP4228
Ilość żeber: 6
Śr. koła pasowego [mm]: 130
551,31
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
551,31
zł/szt.
Darmowa dostawa
Koła pasowe: Bez koła pasowego
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez zbiornika
Rozwiń więcej danych
286,47
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
286,47
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ciśnienie [bar]: 120
Tryb pracy: Hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
463,19
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
463,19
zł/szt.
Darmowa dostawa
SKV10SKV266
Ciężar [kg]: 2.13
Ciśnienie robocze [bar]: 120
Rozwiń więcej danych
377,62
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
377,62
zł/szt.
Darmowa dostawa
SKV10SKV310
547,74
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
547,74
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYSPWLR007
Tryb pracy: Hydrauliczny
Koła pasowe: Z kołem pasowym wielofunkcyjnym
Rozwiń więcej danych
262,78
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
262,78
zł/szt.
Darmowa dostawa
SKV10SKV265
Ciężar [kg]: 1.98
Ciśnienie robocze [bar]: 130
Rozwiń więcej danych
430,57
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
430,57
zł/szt.
Darmowa dostawa
MEY53146310003
Ciśnienie robocze [bar]: 120
Tryb pracy: Hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
597,99
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
597,99
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYSPWBM020
Opcja wyposażenia: Fp-42
Ograniczenia producenta: Luk, zf
Rozwiń więcej danych
254,50
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
254,50
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYSPWLR019
Ograniczenia producenta: Zf
Tryb pracy: Hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
332,64
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
332,64
zł/szt.
Darmowa dostawa
Wspomaganie kierownicy to jedna z funkcji współczesnych pojazdów, odpowiedzialna za poprawę komfortu jazdy. We współczesnych samochodach stosuje się hydrauliczne lub elektryczne pompy wspomagania. Do rzadziej spotykanych należą pompy pneumatyczne. W przypadku samochodu LAND ROVER RANGE ROVER pompa wspomagania wpływa znacząco na zmniejszenie oporu obrotu kierownicy, a co za tym idzie precyzyjne przekazywanie poleceń do innych elementów układu kierowniczego.
W większości samochodów LAND ROVER RANGE ROVER pompy wspomagania kierownicy pracują bezawaryjnie przez dłuższy czas. Zdarza się jednak, że element ten ulega zużyciu eksploatacyjnemu lub usterkom. Objawami awarii pompy wspomagania w przypadku samochodów LAND ROVER RANGE ROVER są m.in. niepokojące dźwięki (zgrzyty, wycie) dobiegające podczas ruchów kierownicą czy osłabienie siły wspomagania (konieczność użycia większej siły do wykonania ruchu kierownicą). Potencjalną awarię pompy wspomagania sugeruje także kontrolka układu kierowniczego, świecąca się na desce rozdzielczej pojazdu.
Wymiana pompy wspomagania kierownicy w samochodzie LAND ROVER RANGE ROVER powinna zostać poprzedzona odessaniem płynu hydraulicznego ze zbiorniczka wyrównawczego, znajdującego się pod maską samochodu. Następnie należy odłączyć przewody ciśnieniowe i pasek napędowy (w przypadku pompy hydraulicznej) lub odpiąć wtyczki instalacji elektrycznej (w przypadku pompy elektrycznej). Następnie należy odkręcić śruby mocujące pompę, wysunąć pompę i w bezpieczny sposób wyjąć z pojazdu. W dalszej kolejności na jej miejsce należy zamontować nową pompę i podłączyć analogicznie. Należy pamiętać, aby przed ponownym uruchomieniem pojazdu ponownie napełnić zbiornik wyrównawczy płynem hydraulicznym do zalecanego poziomu.
W samochodzie LAND ROVER RANGE ROVER z hydraulicznym układem wspomagania kierownicy koło pasowe pompy wspomagania uczestniczy w przenoszeniu napędu na pompę wspomagania. Kiedy koło pasowe pompy wspomagania ulega zużyciu lub uszkodzeniu, pojawiają się problemy z przenoszeniem napędu. Zwykle da się słyszeć piszczenie paska wieloklinowego, które może nasilać się podczas skręcania kół. Zignorowanie tego objawu może zakończyć się odcięciem napędu od pompy wspomagania. Efektem tego jest utrata wspomagania kierownicy w samochodzie.
Uszkodzone koło pasowe pompy wspomagania najlepiej wymienić wraz z paskiem. Przy doborze odpowiedniego koła do samochodu LAND ROVER RANGE ROVER należy sugerować się średnicą części oryginalnej. Istotne parametry to także średnica wałka napędowego oraz ilość i rozstaw otworów montażowych.