5 produktów
Wybierz auto
KAM9120032
Ograniczenia producenta: Trw
Długość [mm]: 1242
Rozwiń więcej danych
497,26
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
497,26
zł/szt.
Darmowa dostawa
DRI714520850
Długość całkowita [mm]: 1244
Tryb pracy: Manualny
Rozwiń więcej danych
520,85
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
520,85
zł/szt.
Darmowa dostawa
Kaucja: 291,04 zł
NTYSPKNS003
Tryb pracy: Elektryczny
Rodzaj przekładni kierowniczej: Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Rozwiń więcej danych
378,95
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
378,95
zł/szt.
Darmowa dostawa
SAS7374001
Dla numeru oe: 8200565645
Tryb pracy: Manualny
836,61
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
836,61
zł/szt.
Darmowa dostawa
MAX724766
Długość [mm]: 1244
Tryb pracy: Mechaniczne
Rozwiń więcej danych
390,65
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
390,65
zł/szt.
Darmowa dostawa
Maglownica w samochodzie RENAULT CLIO III jest elementem odpowiedzialnym za przekazywanie ruchu obrotowego koła kierownicy na drążki kierownicze. Następnie ruch kierownicy jest przenoszony na kolejne podzespoły układu kierowniczego, które dalej łączą się z kołami i pozwalają na zmianę kierunku jazdy.
Przekładnia kierownicza wykorzystuje listwy zębate do przekazywania skrętu kierownicy na koła. Pracują one wewnątrz szczelnej obudowy, w której znajduje się również odpowiedni smar. Uszkodzenie obudowy lub jej uszczelniaczy może doprowadzić do wycieku smaru, co wiąże się z szybkim zniszczeniem maglownicy. Jeżeli zużyją się tuleje prowadzące listwę zębatą, to podczas kręcenia kierownicą pojawią się stuki. Może to doprowadzić do wyłamania niektórych zębów, czego efektem jest pojawienie się luzów na kierownicy samochodu RENAULT CLIO III.
Tempo zużywania się maglownicy jest w dużej mierze zależne od sposobu użytkowania samochodu RENAULT CLIO III. Niektóre czynności przyspieszają zużycie jej elementów, co prowadzi do konieczności przeprowadzenia naprawy lub wymiany. Można wśród nich wymienić przede wszystkim jazdę na nierównej nawierzchni, która powoduje mocne drgania. Oprócz tego należy unikać: częstego kręcenia kierownicą na postoju, najazdu na wysokie krawężniki, używania felg o wymiarach niezgodnych z zaleceniami producenta pojazdu.