Powiadom mnie o dostępności

Przekładnie kierownicze do RENAULT CLIO III

5 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Ograniczenia producenta: Trw

Długość [mm]: 1242

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

497,26

zł/szt.

Kraków: pon. 03.02

U ciebie: pon. 03.02

497,26

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość całkowita [mm]: 1244

Tryb pracy: Manualny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

520,85

zł/szt.

Kraków: pon. 03.02

U ciebie: pon. 03.02

520,85

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Kaucja: 291,04 zł

Tryb pracy: Elektryczny

Rodzaj przekładni kierowniczej: Przekładnia kierownicza z listwą zębatą

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

378,95

zł/szt.

Kraków: pon. 03.02

U ciebie: pon. 03.02

378,95

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Dla numeru oe: 8200565645

Tryb pracy: Manualny

836,61

zł/szt.

Kraków: pon. 03.02

U ciebie: pon. 03.02

836,61

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 1244

Tryb pracy: Mechaniczne

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

390,65

zł/szt.

Kraków: pon. 03.02

U ciebie: pon. 03.02

390,65

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do RENAULT CLIO III

Przekładnia kierownicza RENAULT CLIO III – skręt kół i obroty kierownicy

Maglownica w samochodzie RENAULT CLIO III jest elementem odpowiedzialnym za przekazywanie ruchu obrotowego koła kierownicy na drążki kierownicze. Następnie ruch kierownicy jest przenoszony na kolejne podzespoły układu kierowniczego, które dalej łączą się z kołami i pozwalają na zmianę kierunku jazdy.

Uszkodzona maglownica w samochodzie RENAULT CLIO III – przyczyny i objawy

Przekładnia kierownicza wykorzystuje listwy zębate do przekazywania skrętu kierownicy na koła. Pracują one wewnątrz szczelnej obudowy, w której znajduje się również odpowiedni smar. Uszkodzenie obudowy lub jej uszczelniaczy może doprowadzić do wycieku smaru, co wiąże się z szybkim zniszczeniem maglownicy. Jeżeli zużyją się tuleje prowadzące listwę zębatą, to podczas kręcenia kierownicą pojawią się stuki. Może to doprowadzić do wyłamania niektórych zębów, czego efektem jest pojawienie się luzów na kierownicy samochodu RENAULT CLIO III.

RENAULT CLIO III – co prowadzi do zużycia przekładni kierowniczej?

Tempo zużywania się maglownicy jest w dużej mierze zależne od sposobu użytkowania samochodu RENAULT CLIO III. Niektóre czynności przyspieszają zużycie jej elementów, co prowadzi do konieczności przeprowadzenia naprawy lub wymiany. Można wśród nich wymienić przede wszystkim jazdę na nierównej nawierzchni, która powoduje mocne drgania. Oprócz tego należy unikać: częstego kręcenia kierownicą na postoju, najazdu na wysokie krawężniki, używania felg o wymiarach niezgodnych z zaleceniami producenta pojazdu.