3 produkty
Wybierz auto
VIJ44221763501
Tryb pracy: Hydrauliczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z osłoną
1 165,46
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
1 165,46
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYSPKVW012
Tryb pracy: Hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie: Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Rozwiń więcej danych
1 011,86
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
1 011,86
zł/szt.
Darmowa dostawa
0550VWABTOUARKIT
Ciężar [kg]: 0.218
Ilość: 2
42,95
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
42,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Maglownica w samochodzie VW AMAROK jest elementem odpowiedzialnym za przekazywanie ruchu obrotowego koła kierownicy na drążki kierownicze. Następnie ruch kierownicy jest przenoszony na kolejne podzespoły układu kierowniczego, które dalej łączą się z kołami i pozwalają na zmianę kierunku jazdy.
Przekładnia kierownicza wykorzystuje listwy zębate do przekazywania skrętu kierownicy na koła. Pracują one wewnątrz szczelnej obudowy, w której znajduje się również odpowiedni smar. Uszkodzenie obudowy lub jej uszczelniaczy może doprowadzić do wycieku smaru, co wiąże się z szybkim zniszczeniem maglownicy. Jeżeli zużyją się tuleje prowadzące listwę zębatą, to podczas kręcenia kierownicą pojawią się stuki. Może to doprowadzić do wyłamania niektórych zębów, czego efektem jest pojawienie się luzów na kierownicy samochodu VW AMAROK.
Tempo zużywania się maglownicy jest w dużej mierze zależne od sposobu użytkowania samochodu VW AMAROK. Niektóre czynności przyspieszają zużycie jej elementów, co prowadzi do konieczności przeprowadzenia naprawy lub wymiany. Można wśród nich wymienić przede wszystkim jazdę na nierównej nawierzchni, która powoduje mocne drgania. Oprócz tego należy unikać: częstego kręcenia kierownicą na postoju, najazdu na wysokie krawężniki, używania felg o wymiarach niezgodnych z zaleceniami producenta pojazdu.