24 produktów
Wybierz auto
107,10
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
107,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.042
Gwint zewn. [mm]: M12 x 1,5
Rozwiń więcej danych
182,54
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
182,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.043
Gwint zewn. [mm]: M12 x 1,5
Rozwiń więcej danych
163,99
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
163,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Techniczny numer informacyjny: Pi 2004
131,98
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
131,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.043
Gwint zewn. [mm]: M12 x 1,5
Rozwiń więcej danych
230,39
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
230,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.052
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
Rozwiń więcej danych
92,71
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
92,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 9658227880
Preparat paliwowy: Common rail (cr)
202,10
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
202,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
136,06
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
136,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymiar gwintu: M12x1,5
Zakres pomiarowy [bar]: 1800
Rozwiń więcej danych
177,59
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
177,59
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
Techniczny numer informacyjny: Pi 2004
98,98
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
98,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 3
108,26
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
108,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Rura rozdzielacza paliwa
Kształt: Prosty
Rozwiń więcej danych
262,25
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
262,25
zł/szt.
Darmowa dostawa
Strona zabudowy: Rura rozdzielacza paliwa
Kształt: Prosty
Rozwiń więcej danych
246,39
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
246,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.042
Gwint zewn. [mm]: M12 x 1,5
Rozwiń więcej danych
202,31
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
202,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymiar gwintu: M 12 x 1,5 mm
Ilość biegunów: 3
99,10
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
99,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
120,75
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
120,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość połączeń: 3
175,40
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
175,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.043
Gwint zewn. [mm]: M12 x 1,5
Rozwiń więcej danych
207,76
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
207,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymiar gwintu: M12x1,5
Ilość biegunów: 3
Rozwiń więcej danych
242,27
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
242,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Techniczny numer informacyjny: Pi 2004
196,63
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
196,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Czujnik ciśnienia paliwa to istotny element wyposażenia auta PEUGEOT 5008 I, który bezpośrednio wpływa na pracę układu paliwowego i wtryskowego. Element ten jest montowany na końcu szyny zasilającej wtryskiwacze – jego zadaniem jest przekazywanie informacji o ciśnieniu paliwa do sterownika napędowego. Czujnik na bieżąco kontroluje ciśnienie za pompą od momentu próby odpalenia silnika aż do jego wyłączenia. Dzięki temu jednostka napędowa może stale otrzymywać optymalną ilość paliwa, która powinna być niższa lub wyższa w zależności od temperatury silnika.
Pomiar ciśnienia paliwa jest niezwykle istotny dla poprawnego działania układu zasilania pojazdu PEUGEOT 5008 I. Z tego względu nie należy bagatelizować żadnych symptomów, które mogą świadczyć o uszkodzeniu tej treści. Należą do nich m.in. nierówna praca silnika, w tym utrata mocy i dławienie, a także nagłe wzrosty mocy. Warto zwrócić uwagę także na podwyższone spalanie, niewłaściwy kolor spalin oraz odczuwanie zapachu paliwa wewnątrz samochodu.
Pierwszą kwestią, którą należy zweryfikować w przypadku kontroli czujnika ciśnienia paliwa w samochodzie PEUGEOT 5008 I, jest jego poprawny montaż. Jeśli okaże się, że wszystkie styki znajdują się w odpowiedniej pozycji i są w dobrym stanie, można zdemontować czujnik, aby sprawdzić, czy nie został on uszkodzony. W tym celu stosuje się manometr lub przeprowadza się testy diagnostyczne wykonywane z pomocą specjalnych urządzeń. W razie wykrycia problemów zaleca się jak najszybszą wymianę na sprawny komponent.