4 produkty
Wybierz auto
ERR551603A
Napięcie [v]: 5
Ciśnienie [bar]: 1500
Rozwiń więcej danych
131,63
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
131,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VEMV24720199
Dla numeru oe: 504 229 208
535,82
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
535,82
zł/szt.
Darmowa dostawa
Preparat paliwowy: Common rail (cr)
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Strona wysokiego ciśnienia
329,69
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
329,69
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYEFPBM000
Preparat paliwowy: Common rail (cr)
Dla numeru artykułu: 9035
Rozwiń więcej danych
99,58
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
99,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Czujnik ciśnienia paliwa to istotny element wyposażenia auta RENAULT ESPACE III, który bezpośrednio wpływa na pracę układu paliwowego i wtryskowego. Element ten jest montowany na końcu szyny zasilającej wtryskiwacze – jego zadaniem jest przekazywanie informacji o ciśnieniu paliwa do sterownika napędowego. Czujnik na bieżąco kontroluje ciśnienie za pompą od momentu próby odpalenia silnika aż do jego wyłączenia. Dzięki temu jednostka napędowa może stale otrzymywać optymalną ilość paliwa, która powinna być niższa lub wyższa w zależności od temperatury silnika.
Pomiar ciśnienia paliwa jest niezwykle istotny dla poprawnego działania układu zasilania pojazdu RENAULT ESPACE III. Z tego względu nie należy bagatelizować żadnych symptomów, które mogą świadczyć o uszkodzeniu tej treści. Należą do nich m.in. nierówna praca silnika, w tym utrata mocy i dławienie, a także nagłe wzrosty mocy. Warto zwrócić uwagę także na podwyższone spalanie, niewłaściwy kolor spalin oraz odczuwanie zapachu paliwa wewnątrz samochodu.
Pierwszą kwestią, którą należy zweryfikować w przypadku kontroli czujnika ciśnienia paliwa w samochodzie RENAULT ESPACE III, jest jego poprawny montaż. Jeśli okaże się, że wszystkie styki znajdują się w odpowiedniej pozycji i są w dobrym stanie, można zdemontować czujnik, aby sprawdzić, czy nie został on uszkodzony. W tym celu stosuje się manometr lub przeprowadza się testy diagnostyczne wykonywane z pomocą specjalnych urządzeń. W razie wykrycia problemów zaleca się jak najszybszą wymianę na sprawny komponent.