7 produktów
Wybierz auto
Producenci
0396FL030112B1
Tryb pracy: Elektryczny
487,86
zł/szt.
Kraków: pon. 06.10
U ciebie: pon. 06.10
487,86
zł/szt.
Darmowa dostawa
TOP622454
Strona zabudowy: W zbiorniku paliwa, z lewej
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
261,55
zł/szt.
Kraków: pon. 06.10
U ciebie: pon. 06.10
261,55
zł/szt.
Darmowa dostawa
PIE702701420
Średnica [mm]: 129.5
Długość [mm]: 168
Rozwiń więcej danych
445,58
zł/szt.
Kraków: pon. 06.10
U ciebie: pon. 06.10
445,58
zł/szt.
Darmowa dostawa
03540986580399
Strona zabudowy: Przewód paliwowy
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
613,78
zł/szt.
Kraków: wt. 07.10
U ciebie: wt. 07.10
613,78
zł/szt.
Darmowa dostawa
BOS1582881055
Strona zabudowy: Przewód paliwowy
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
189,41
zł/szt.
Kraków: wt. 07.10
U ciebie: wt. 07.10
189,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0396FL029812B1
Tryb pracy: Elektryczny
275,09
zł/szt.
Kraków: pon. 06.10
U ciebie: pon. 06.10
275,09
zł/szt.
Darmowa dostawa
PIE702701400
Średnica [mm]: 129.5
Długość [mm]: 172
Rozwiń więcej danych
309,73
zł/szt.
Kraków: pon. 06.10
U ciebie: pon. 06.10
309,73
zł/szt.
Darmowa dostawa
Czujnik poziomu paliwa samochodu MERCEDES-BENZ KLASA E W212 to jeden z elementów wchodzących w skład układu paliwowego. To komponent, który może stosunkowo często ulegać awariom. Choć jego uszkodzenia są niegroźne dla pracy samochodu, mogą przysporzyć kierowcy wielu problemów, na przykład w momencie, gdy wskazują na dużą ilość paliwa w pojeździe, a w rzeczywistości bak jest pusty.
Czujnik poziomu paliwa w samochodzie MERCEDES-BENZ KLASA E W212 składa się z trzech elementów: pływaka, trzpienia i potencjometru. Awaria może dotyczyć uszkodzeń każdej z tych części, a w niektórych przypadkach również łączących je przewodów Zazwyczaj usterki te nie są poważne i z łatwością można je szybko wyeliminować. Najczęściej wymienia się po prostu te elementy na nowe.
Wskazanie ilości paliwa w baku jest możliwe dzięki pracy pływaka, który porusza się w górę i w dół w obrębie zbiornika. Na skutek tych ruchów metalowy trzpień się obraca, co przekłada się na pracę ślizgacza w potencjometrze. Porusza się on po pasku rezystancyjnym, który jest uziemiony. Na podstawie napięcia potencjometru można określić położenie ślizgacza. Generowany prąd trafia do wskaźnika poziomu paliwa, który przedstawia odpowiednie informacje kierowcy.