8 produktów
Wybierz auto
BOS0986580415
Strona zabudowy: Przewód paliwowy
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
537,32
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
537,32
zł/szt.
Darmowa dostawa
BOS1582881055
Strona zabudowy: Przewód paliwowy
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
189,41
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
189,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
03540986580399
Strona zabudowy: Przewód paliwowy
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
613,78
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
613,78
zł/szt.
Darmowa dostawa
0396FL030112B1
Tryb pracy: Elektryczny
492,76
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
492,76
zł/szt.
Darmowa dostawa
VDO221838001020Z
Rodzaj paliwa: Benzyna, olej napędowy
Rodzaj czujnika: Czujnik dzwigniowy
Rozwiń więcej danych
529,55
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
529,55
zł/szt.
Darmowa dostawa
BOS1582881056
Strona zabudowy: Przewód paliwowy
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
242,08
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
242,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0396FL029812B1
Tryb pracy: Elektryczny
273,95
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
273,95
zł/szt.
Darmowa dostawa
PIE702701400
Średnica [mm]: 129.5
Długość [mm]: 172
Rozwiń więcej danych
309,94
zł/szt.
Kraków: śr. 05.02
U ciebie: śr. 05.02
309,94
zł/szt.
Darmowa dostawa
Czujnik poziomu paliwa samochodu MERCEDES-BENZ KLASA E to jeden z elementów wchodzących w skład układu paliwowego. To komponent, który może stosunkowo często ulegać awariom. Choć jego uszkodzenia są niegroźne dla pracy samochodu, mogą przysporzyć kierowcy wielu problemów, na przykład w momencie, gdy wskazują na dużą ilość paliwa w pojeździe, a w rzeczywistości bak jest pusty.
Czujnik poziomu paliwa w samochodzie MERCEDES-BENZ KLASA E składa się z trzech elementów: pływaka, trzpienia i potencjometru. Awaria może dotyczyć uszkodzeń każdej z tych części, a w niektórych przypadkach również łączących je przewodów Zazwyczaj usterki te nie są poważne i z łatwością można je szybko wyeliminować. Najczęściej wymienia się po prostu te elementy na nowe.
Wskazanie ilości paliwa w baku jest możliwe dzięki pracy pływaka, który porusza się w górę i w dół w obrębie zbiornika. Na skutek tych ruchów metalowy trzpień się obraca, co przekłada się na pracę ślizgacza w potencjometrze. Porusza się on po pasku rezystancyjnym, który jest uziemiony. Na podstawie napięcia potencjometru można określić położenie ślizgacza. Generowany prąd trafia do wskaźnika poziomu paliwa, który przedstawia odpowiednie informacje kierowcy.