5 produktów
Wybierz auto
MEA77711
Tryb pracy: Elektryczny
209,04
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
209,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HIT133510
Tryb pracy: Elektryczny
Rodzaj paliwa: Benzyna
Rozwiń więcej danych
505,61
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
505,61
zł/szt.
Darmowa dostawa
MAG313011300151
Ciśnienie robocze [bar]: 3
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
86,42
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
86,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HERJ1600903
Tryb pracy: Elektryczny
546,26
zł/szt.
Kraków: pt. 06.06
U ciebie: pt. 06.06
546,26
zł/szt.
Darmowa dostawa
110,98
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
110,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Funkcją pompy paliwa jest generowanie wewnątrz układu odpowiedniego ciśnienia, które wymusza obieg paliwa ze zbiornika do silnika. Dzięki temu paliwo jest transportowane z układu paliwowego do układu wtryskowego, a następnie dozowane do komory spalania w odpowiednich dawkach.
Najczęściej do uszkodzenia pompy paliwa dochodzi przez zanieczyszczenia przedostające się do układu paliwowego. Sprzyja temu częste użytkowanie samochodu CHEVROLET SPARK Spark III z niskim poziomem paliwa. Wówczas pompa zasysa paliwo z dna zbiornika, gdzie utrzymuje się najwięcej zanieczyszczeń. Przy niskim stanie paliwa pompa może również nie mieć zapewnionego odpowiedniego smarowania, co prowadzi do jej zatarcia.
Niesprawna pompa nie jest w stanie dostarczać paliwa do silnika, co wywołuje problemy z pracą jednostki. Zużycie pompy postępuje stopniowo, początkowo mogą się pojawić problemy z odpaleniem silnika oraz spadki mocy i szarpanie podczas przyspieszania. Bardziej zużyta pompa paliwa może całkowicie uniemożliwiać uruchomienie jednostki. Silnik może także gasnąć po dodaniu gazu i próbie ruszenia. Awaria pompy paliwa prowadzi do całkowitego unieruchomienia samochodu CHEVROLET SPARK Spark III. Podczas próby uruchomienia samochodu z uszkodzoną pompą paliwa da się słyszeć hałas wydobywający się z okolic zbiornika paliwa.