Powiadom mnie o dostępności

Pompy paliwa do CITROËN C5 II

27 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Zespół zasilający ERA 775039A

Ciężar [kg]: 0.944

Ciśnienie [bar]: 3

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

346,73

zł/szt.

Kraków: śr. 30.07

U ciebie: śr. 30.07

346,73

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pompa paliwa ERA 770119A

Ciężar [kg]: 0.278

Ciśnienie [bar]: 4

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

111,72

zł/szt.

Kraków: śr. 30.07

U ciebie: śr. 30.07

111,72

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zespół zasilający BOSCH 0 986 580 959

Strona zabudowy: W zbiorniku paliwa

Tryb pracy: Elektryczny

348,14

zł/szt.

Kraków: śr. 30.07

U ciebie: śr. 30.07

348,14

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pompa, zespół zasilający ORIGINAL IMPERIUM 4018

Średnica [mm]: 8

Masa [g]: 81

24,86

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 29.07

24,86

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zespół zasilający DELPHI FE10028-12B1

Napięcie [v]: 13.5

Ciśnienie [bar]: 2.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

332,02

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 29.07

332,02

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zespół zasilający HART 547 753

Tryb pracy: Elektryczny

168,58

zł/szt.

Kraków: pt. 01.08

U ciebie: pt. 01.08

168,58

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zespół zasilający MEAT & DORIA 76588

Ciśnienie robocze [bar]: 3.5

Tryb pracy: Elektryczny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

268,58

zł/szt.

Kraków: pt. 01.08

U ciebie: pt. 01.08

268,58

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zespół zasilający HELLA 8TF 358 146-541

Tryb pracy: Elektryczny

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z czujnikiem poziomu paliwa, z uszczelnieniem

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

239,64

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 29.07

239,64

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zespół zasilający ESEN SKV 02SKV786

Napięcie [v]: 12

Strona zabudowy: W zbiorniku paliwa

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

261,16

zł/szt.

Kraków: śr. 30.07

U ciebie: śr. 30.07

261,16

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Moduł pompy paliwa MAGNETI MARELLI 313011313067

Ciśnienie robocze [bar]: 3

Tryb pracy: Elektryczny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

272,05

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 29.07

272,05

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zespół zasilający DELPHI FG1009-12B1

Tryb pracy: Elektryczny

307,73

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 29.07

307,73

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zespół zasilający PIERBURG 7.00468.90.0

Napięcie [v]: 12

Średnica [mm]: 154

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

435,38

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 29.07

435,38

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zespół zasilający PIERBURG 7.00468.03.0

Napięcie [v]: 13.5

Średnica [mm]: 154

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

372,20

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 29.07

372,20

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zespół zasilający DELPHI FG1096-12B1

Napięcie [v]: 13.5

Ciśnienie [bar]: 5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

390,50

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 29.07

390,50

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zespół zasilający DELPHI FG1010-12B1

Tryb pracy: Elektryczny

275,83

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 29.07

275,83

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zespół zasilający ESEN SKV 02SKV777

Napięcie [v]: 12

Strona zabudowy: W zbiorniku paliwa

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

308,98

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 29.07

308,98

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Moduł pompy paliwa MAXGEAR 43-0196

Napięcie [v]: 12

Ciśnienie [bar]: 3

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

212,19

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 29.07

212,19

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zespół zasilający MAXGEAR 43-0180

Napięcie [v]: 12

Średnica [mm]: 154

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

263,53

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 29.07

263,53

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zespół zasilający PIERBURG 7.00468.99.0

Napięcie [v]: 13.5

Średnica [mm]: 129.15

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

380,33

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 29.07

380,33

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Moduł pompy paliwa MAGNETI MARELLI 313011313101

Ciśnienie robocze [bar]: 3.2

Tryb pracy: Elektryczny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

240,81

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 29.07

240,81

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do CITROËN C5 II

Pompa paliwa CITROËN C5 II – wytwarzanie ciśnienia w układzie paliwowym

Funkcją pompy paliwa jest generowanie wewnątrz układu odpowiedniego ciśnienia, które wymusza obieg paliwa ze zbiornika do silnika. Dzięki temu paliwo jest transportowane z układu paliwowego do układu wtryskowego, a następnie dozowane do komory spalania w odpowiednich dawkach.

Przyczyny awarii pompy paliwa w samochodzie CITROËN C5 II

Najczęściej do uszkodzenia pompy paliwa dochodzi przez zanieczyszczenia przedostające się do układu paliwowego. Sprzyja temu częste użytkowanie samochodu CITROËN C5 II z niskim poziomem paliwa. Wówczas pompa zasysa paliwo z dna zbiornika, gdzie utrzymuje się najwięcej zanieczyszczeń. Przy niskim stanie paliwa pompa może również nie mieć zapewnionego odpowiedniego smarowania, co prowadzi do jej zatarcia.

CITROËN C5 II – objawy awarii pompy paliwa

Niesprawna pompa nie jest w stanie dostarczać paliwa do silnika, co wywołuje problemy z pracą jednostki. Zużycie pompy postępuje stopniowo, początkowo mogą się pojawić problemy z odpaleniem silnika oraz spadki mocy i szarpanie podczas przyspieszania. Bardziej zużyta pompa paliwa może całkowicie uniemożliwiać uruchomienie jednostki. Silnik może także gasnąć po dodaniu gazu i próbie ruszenia. Awaria pompy paliwa prowadzi do całkowitego unieruchomienia samochodu CITROËN C5 II. Podczas próby uruchomienia samochodu z uszkodzoną pompą paliwa da się słyszeć hałas wydobywający się z okolic zbiornika paliwa.