Zgarnij kosmetyk samochodowy za 1 zł!

Powiadom mnie o dostępności

Pompy paliwa do CITROËN C5 II

27 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Zespół zasilający BOSCH 0 986 580 959

Strona zabudowy: W zbiorniku paliwa

Tryb pracy: Elektryczny

386,61

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 21.05

386,61

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pompa paliwa ERA 770119A

Ciężar [kg]: 0.278

Ciśnienie [bar]: 4

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

73,21

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 21.05

73,21

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zespół zasilający ERA 775039A

Ciężar [kg]: 0.944

Ciśnienie [bar]: 3

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

212,26

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 21.05

212,26

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pompa, zespół zasilający ORIGINAL IMPERIUM 4018

Średnica [mm]: 8

Masa [g]: 81

24,62

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 21.05

24,62

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zespół zasilający ESEN SKV 02SKV777

Napięcie [v]: 12

Strona zabudowy: W zbiorniku paliwa

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

298,79

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 21.05

298,79

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Moduł pompy paliwa MAGNETI MARELLI 313011313067

Ciśnienie robocze [bar]: 3

Tryb pracy: Elektryczny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

284,50

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 21.05

284,50

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zespół zasilający DELPHI FG1009-12B1

Tryb pracy: Elektryczny

304,77

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 21.05

304,77

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zespół zasilający DELPHI FG1060-12B1

Tryb pracy: Elektryczny

218,76

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 21.05

218,76

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zespół zasilający HART 547 756

Ciśnienie robocze [bar]: 3.5

Wydatek [l/h]: 100

257,42

zł/szt.

Kraków: pon. 26.05

U ciebie: pon. 26.05

257,42

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zespół zasilający MEAT & DORIA 76588

Ciśnienie robocze [bar]: 3.5

Tryb pracy: Elektryczny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

266,00

zł/szt.

Kraków: pon. 26.05

U ciebie: pon. 26.05

266,00

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zespół zasilający PIERBURG 7.00468.73.0

Napięcie [v]: 12

Średnica [mm]: 129

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

317,38

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 21.05

317,38

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zespół zasilający PIERBURG 7.00468.99.0

Napięcie [v]: 13.5

Średnica [mm]: 129.15

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

376,67

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 21.05

376,67

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zespół zasilający PIERBURG 7.00468.90.0

Napięcie [v]: 12

Średnica [mm]: 154

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

431,19

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 21.05

431,19

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Moduł pompy paliwa DELPHI FE10179-12B1

Napięcie [v]: 12

Ciśnienie [bar]: 3

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

293,08

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 21.05

293,08

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zespół zasilający DELPHI FG1019-12B1

Napięcie [v]: 13.5

Ciśnienie [bar]: 3.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

456,48

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 21.05

456,48

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zespół zasilający DELPHI FE10028-12B1

Napięcie [v]: 13.5

Ciśnienie [bar]: 2.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

332,02

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 21.05

332,02

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zespół zasilający DELPHI FG1010-12B1

Tryb pracy: Elektryczny

265,27

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 21.05

265,27

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zespół zasilający ESEN SKV 02SKV786

Napięcie [v]: 12

Strona zabudowy: W zbiorniku paliwa

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

282,64

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 21.05

282,64

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Moduł pompy paliwa MAGNETI MARELLI 313011313101

Ciśnienie robocze [bar]: 3.2

Tryb pracy: Elektryczny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

337,63

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 21.05

337,63

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pompa paliwa TOPRAN 722 944

Strona zabudowy: W zbiorniku paliwa

Tryb pracy: Elektryczny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

239,50

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 21.05

239,50

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do CITROËN C5 II

Pompa paliwa CITROËN C5 II – wytwarzanie ciśnienia w układzie paliwowym

Funkcją pompy paliwa jest generowanie wewnątrz układu odpowiedniego ciśnienia, które wymusza obieg paliwa ze zbiornika do silnika. Dzięki temu paliwo jest transportowane z układu paliwowego do układu wtryskowego, a następnie dozowane do komory spalania w odpowiednich dawkach.

Przyczyny awarii pompy paliwa w samochodzie CITROËN C5 II

Najczęściej do uszkodzenia pompy paliwa dochodzi przez zanieczyszczenia przedostające się do układu paliwowego. Sprzyja temu częste użytkowanie samochodu CITROËN C5 II z niskim poziomem paliwa. Wówczas pompa zasysa paliwo z dna zbiornika, gdzie utrzymuje się najwięcej zanieczyszczeń. Przy niskim stanie paliwa pompa może również nie mieć zapewnionego odpowiedniego smarowania, co prowadzi do jej zatarcia.

CITROËN C5 II – objawy awarii pompy paliwa

Niesprawna pompa nie jest w stanie dostarczać paliwa do silnika, co wywołuje problemy z pracą jednostki. Zużycie pompy postępuje stopniowo, początkowo mogą się pojawić problemy z odpaleniem silnika oraz spadki mocy i szarpanie podczas przyspieszania. Bardziej zużyta pompa paliwa może całkowicie uniemożliwiać uruchomienie jednostki. Silnik może także gasnąć po dodaniu gazu i próbie ruszenia. Awaria pompy paliwa prowadzi do całkowitego unieruchomienia samochodu CITROËN C5 II. Podczas próby uruchomienia samochodu z uszkodzoną pompą paliwa da się słyszeć hałas wydobywający się z okolic zbiornika paliwa.