8 produktów
Wybierz auto
Strona zabudowy: Pompa wysokiego ciśnienia (strona niskiego ciśnienia)
Rodzaj zaworu: Zawór magnetyczny
676,82
zł/szt.
Kraków: pon. 07.04
U ciebie: pon. 07.04
676,82
zł/szt.
Darmowa dostawa
VEMV22110006
Strona zabudowy: Pompa wysokiego ciśnienia (strona niskiego ciśnienia)
859,91
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 03.04
859,91
zł/szt.
Darmowa dostawa
Strona zabudowy: Pompa wysokiego ciśnienia (strona niskiego ciśnienia)
385,11
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
385,11
zł/szt.
Darmowa dostawa
Jakość: Equivalent
297,82
zł/szt.
Kraków: pon. 07.04
U ciebie: pon. 07.04
297,82
zł/szt.
Darmowa dostawa
VEMV42110005
Strona zabudowy: Pompa wysokiego ciśnienia (strona niskiego ciśnienia)
782,47
zł/szt.
Kraków: pon. 07.04
U ciebie: pon. 07.04
782,47
zł/szt.
Darmowa dostawa
FASFT80118
266,30
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
266,30
zł/szt.
Darmowa dostawa
152,22
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
152,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYESCVCT001
Dla numeru artykułu: 9187
128,83
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
128,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Zadaniem regulatora ciśnienia paliwa jest utrzymanie właściwego poziomu ciśnienia w układzie zasilania. Odpowiednio dobrany i sprawny komponent zapobiega zbyt dużemu wzrostowi ciśnienia, co przekłada się na ochronę przed odprowadzeniem mieszanki paliwowej do zbiornika. To z kolei sprawia, że silnik w samochodzie CITROËN C5 II może bezpiecznie działać w kontrolowanych warunkach, a w trakcie jazdy nie dochodzi do uszkodzeń powodowanych przez niewłaściwe ciśnienie paliwa.
W przypadku usterki regulatora ciśnienia paliwa w aucie CITROËN C5 II nadmiar płynu jest przekazywany do układu wtryskowego, co powoduje, że silnik nie działa z pełną efektywnością. W praktyce oznacza to nagłe wzrosty temperatury w układzie paliwowym, a także niepoprawny odczyt poziomu paliwa w baku. Można również spotkać się z problemami dotyczącymi dostarczania zbyt małej ilości paliwa do wtryskiwaczy – w tym przypadku zauważa się spadek mocy i szarpanie silnika podczas próby zwiększenia prędkości.
Najczęstszą przyczyną usterek regulatora ciśnienia paliwa w aucie CITROËN C5 II są zanieczyszczenia, które dostają się do układu paliwowego. Mogą one pojawić się w trakcie napraw lub nawet podczas tankowania. Sam regulator jest jednak dość trwały i powinien wytrzymać eksploatację przez wiele kilometrów.