Zgarnij kosmetyk samochodowy za 1 zł!

Powiadom mnie o dostępności

Pompy paliwa do VW GOLF VI

57 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Zespół zasilający DELPHI FG0989-12B1

Tryb pracy: Elektryczny

288,41

zł/szt.

Kraków: wt. 03.06

U ciebie: wt. 03.06

288,41

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pompa paliwa ERA 770171A

Ciśnienie [bar]: 4

Tryb pracy: Elektryczny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

281,43

zł/szt.

Kraków: śr. 04.06

U ciebie: śr. 04.06

281,43

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zespół zasilający ERA 775337A

Ciśnienie [bar]: 0.25

Tryb pracy: Elektryczny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

325,21

zł/szt.

Kraków: śr. 04.06

U ciebie: śr. 04.06

325,21

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zespół zasilający TOPRAN 115 636

Strona zabudowy: W zbiorniku paliwa

Ciśnienie robocze [bar]: 4

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

247,56

zł/szt.

Kraków: śr. 04.06

U ciebie: śr. 04.06

247,56

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zespół zasilający YSPARTS FP115

Ciśnienie [bar]: 4

226,30

zł/szt.

Kraków: wt. 03.06

U ciebie: wt. 03.06

226,30

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zespół zasilający MEYLE 100 919 0083

Napięcie [v]: 12

Ciśnienie [bar]: 4

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

280,51

zł/szt.

Kraków: wt. 03.06

U ciebie: wt. 03.06

280,51

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zespół zasilający ESEN SKV 02SKV760

Napięcie [v]: 12

Strona zabudowy: W zbiorniku paliwa

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

230,42

zł/szt.

Kraków: wt. 03.06

U ciebie: wt. 03.06

230,42

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zespół zasilający BOSCH 1 987 580 022

Strona zabudowy: W zbiorniku paliwa

Tryb pracy: Elektryczny

412,09

zł/szt.

Kraków: wt. 03.06

U ciebie: wt. 03.06

412,09

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pompa paliwa ESEN SKV 02SKV277

Napięcie [v]: 12

Strona zabudowy: W zbiorniku paliwa

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

177,05

zł/szt.

Kraków: wt. 03.06

U ciebie: wt. 03.06

177,05

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zespół zasilający HITACHI 133377

Ciśnienie [bar]: 4.4

Tryb pracy: Elektryczny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

344,79

zł/szt.

Kraków: wt. 03.06

U ciebie: wt. 03.06

344,79

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zespół zasilający PIERBURG 7.05656.06.0

Napięcie [v]: 13.5

Średnica [mm]: 136.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

432,70

zł/szt.

Kraków: wt. 03.06

U ciebie: wt. 03.06

432,70

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pompa paliwa VIKA 19190720801

Tryb pracy: Elektryczny

265,39

zł/szt.

Kraków: śr. 04.06

U ciebie: śr. 04.06

265,39

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zespół zasilający YSPARTS FP052

Ciśnienie robocze [bar]: 0.5

257,07

zł/szt.

Kraków: wt. 03.06

U ciebie: wt. 03.06

257,07

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pompa paliwa VIKA 99190804501

Tryb pracy: Elektryczny

237,34

zł/szt.

Kraków: śr. 04.06

U ciebie: śr. 04.06

237,34

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zespół zasilający HELLA 8TF 358 106-051

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z czujnikiem poziomu paliwa, z uszczelnieniem

Ilość biegunów: 5

329,86

zł/szt.

Kraków: wt. 03.06

U ciebie: wt. 03.06

329,86

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pompa paliwa TOPRAN 630 660

Strona zabudowy: Przewód paliwowy

Tryb pracy: Elektryczny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

153,65

zł/szt.

Kraków: wt. 03.06

U ciebie: wt. 03.06

153,65

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pompa paliwa MAXGEAR 43-0169

Strona zabudowy: Przewód paliwowy

Tryb pracy: Elektryczny

168,32

zł/szt.

Kraków: wt. 03.06

U ciebie: wt. 03.06

168,32

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zespół zasilający HART 525 688

Napięcie [v]: 12

Średnica [mm]: 136.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

195,73

zł/szt.

Kraków: pt. 06.06

U ciebie: pt. 06.06

195,73

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pompa paliwa ESEN SKV 02SKV267

Napięcie [v]: 12

Strona zabudowy: W zbiorniku paliwa

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

225,79

zł/szt.

Kraków: wt. 03.06

U ciebie: wt. 03.06

225,79

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zespół zasilający MEYLE 100 919 0090

Napięcie [v]: 12

Ciśnienie [bar]: 4

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

283,68

zł/szt.

Kraków: wt. 03.06

U ciebie: wt. 03.06

283,68

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do VW GOLF VI

Pompa paliwa VW GOLF VI – wytwarzanie ciśnienia w układzie paliwowym

Funkcją pompy paliwa jest generowanie wewnątrz układu odpowiedniego ciśnienia, które wymusza obieg paliwa ze zbiornika do silnika. Dzięki temu paliwo jest transportowane z układu paliwowego do układu wtryskowego, a następnie dozowane do komory spalania w odpowiednich dawkach.

Przyczyny awarii pompy paliwa w samochodzie VW GOLF VI

Najczęściej do uszkodzenia pompy paliwa dochodzi przez zanieczyszczenia przedostające się do układu paliwowego. Sprzyja temu częste użytkowanie samochodu VW GOLF VI z niskim poziomem paliwa. Wówczas pompa zasysa paliwo z dna zbiornika, gdzie utrzymuje się najwięcej zanieczyszczeń. Przy niskim stanie paliwa pompa może również nie mieć zapewnionego odpowiedniego smarowania, co prowadzi do jej zatarcia.

VW GOLF VI – objawy awarii pompy paliwa

Niesprawna pompa nie jest w stanie dostarczać paliwa do silnika, co wywołuje problemy z pracą jednostki. Zużycie pompy postępuje stopniowo, początkowo mogą się pojawić problemy z odpaleniem silnika oraz spadki mocy i szarpanie podczas przyspieszania. Bardziej zużyta pompa paliwa może całkowicie uniemożliwiać uruchomienie jednostki. Silnik może także gasnąć po dodaniu gazu i próbie ruszenia. Awaria pompy paliwa prowadzi do całkowitego unieruchomienia samochodu VW GOLF VI. Podczas próby uruchomienia samochodu z uszkodzoną pompą paliwa da się słyszeć hałas wydobywający się z okolic zbiornika paliwa.