Powiadom mnie o dostępności

Pompy paliwa do VW GOLF VI

54 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Zespół zasilający DELPHI FG0989-12B1

Tryb pracy: Elektryczny

291,21

zł/szt.

Kraków: pon. 21.07

U ciebie: pon. 21.07

291,21

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zespół zasilający TOPRAN 115 636

Strona zabudowy: W zbiorniku paliwa

Ciśnienie robocze [bar]: 4

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

249,96

zł/szt.

Kraków: wt. 22.07

U ciebie: wt. 22.07

249,96

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pompa paliwa ERA 770171A

Ciśnienie [bar]: 4

Tryb pracy: Elektryczny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

284,16

zł/szt.

Kraków: wt. 22.07

U ciebie: wt. 22.07

284,16

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zespół zasilający ERA 775337A

Ciśnienie [bar]: 0.25

Tryb pracy: Elektryczny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

328,37

zł/szt.

Kraków: wt. 22.07

U ciebie: wt. 22.07

328,37

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zespół zasilający YSPARTS FP115

Ciśnienie [bar]: 4

228,50

zł/szt.

Kraków: pon. 21.07

U ciebie: pon. 21.07

228,50

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zespół zasilający MEYLE 100 919 0083

Napięcie [v]: 12

Ciśnienie [bar]: 4

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

286,48

zł/szt.

Kraków: pon. 21.07

U ciebie: pon. 21.07

286,48

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zespół zasilający BOSCH 1 987 580 022

Strona zabudowy: W zbiorniku paliwa

Tryb pracy: Elektryczny

418,18

zł/szt.

Kraków: pon. 21.07

U ciebie: pon. 21.07

418,18

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zespół zasilający ESEN SKV 02SKV760

Napięcie [v]: 12

Strona zabudowy: W zbiorniku paliwa

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

227,20

zł/szt.

Kraków: pon. 21.07

U ciebie: pon. 21.07

227,20

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zespół zasilający PIERBURG 7.05656.06.0

Napięcie [v]: 13.5

Średnica [mm]: 136.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

459,19

zł/szt.

Kraków: pon. 21.07

U ciebie: pon. 21.07

459,19

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zespół zasilający HITACHI 133377

Ciśnienie [bar]: 4.4

Tryb pracy: Elektryczny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

344,62

zł/szt.

Kraków: pon. 21.07

U ciebie: pon. 21.07

344,62

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pompa paliwa VIKA 19190720801

Tryb pracy: Elektryczny

222,75

zł/szt.

Kraków: pon. 21.07

U ciebie: pon. 21.07

222,75

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zespół zasilający HART 525 688

Napięcie [v]: 12

Średnica [mm]: 136.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

196,68

zł/szt.

Kraków: czw. 24.07

U ciebie: czw. 24.07

196,68

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zespół zasilający MEYLE 100 919 0090

Napięcie [v]: 12

Ciśnienie [bar]: 4

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

289,72

zł/szt.

Kraków: pon. 21.07

U ciebie: pon. 21.07

289,72

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zespół zasilający MEYLE 100 919 0093

Rodzaj paliwa: Olej napędowy

Napięcie [v]: 12

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

310,41

zł/szt.

Kraków: pon. 21.07

U ciebie: pon. 21.07

310,41

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pompa paliwa ESEN SKV 02SKV025

Napięcie [v]: 12

Strona zabudowy: Przewód paliwowy

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

236,88

zł/szt.

Kraków: pon. 21.07

U ciebie: pon. 21.07

236,88

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zespół zasilający ESEN SKV 02SKV727

Napięcie [v]: 12

Strona zabudowy: W zbiorniku paliwa

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

290,50

zł/szt.

Kraków: pon. 21.07

U ciebie: pon. 21.07

290,50

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zespół zasilający METZGER 2250363

Napięcie [v]: 12

Strona zabudowy: W zbiorniku paliwa

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

695,71

zł/szt.

Kraków: wt. 22.07

U ciebie: wt. 22.07

695,71

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zespół zasilający TOPRAN 630 653

Strona zabudowy: W zbiorniku paliwa

Ciśnienie robocze [bar]: 4

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

328,07

zł/szt.

Kraków: czw. 24.07

U ciebie: czw. 24.07

328,07

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zespół zasilający TOPRAN 115 847

Strona zabudowy: W zbiorniku paliwa

Tryb pracy: Elektryczny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

333,37

zł/szt.

Kraków: czw. 24.07

U ciebie: czw. 24.07

333,37

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zespół zasilający YSPARTS FP052

Ciśnienie robocze [bar]: 0.5

259,56

zł/szt.

Kraków: pon. 21.07

U ciebie: pon. 21.07

259,56

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do VW GOLF VI

Pompa paliwa VW GOLF VI – wytwarzanie ciśnienia w układzie paliwowym

Funkcją pompy paliwa jest generowanie wewnątrz układu odpowiedniego ciśnienia, które wymusza obieg paliwa ze zbiornika do silnika. Dzięki temu paliwo jest transportowane z układu paliwowego do układu wtryskowego, a następnie dozowane do komory spalania w odpowiednich dawkach.

Przyczyny awarii pompy paliwa w samochodzie VW GOLF VI

Najczęściej do uszkodzenia pompy paliwa dochodzi przez zanieczyszczenia przedostające się do układu paliwowego. Sprzyja temu częste użytkowanie samochodu VW GOLF VI z niskim poziomem paliwa. Wówczas pompa zasysa paliwo z dna zbiornika, gdzie utrzymuje się najwięcej zanieczyszczeń. Przy niskim stanie paliwa pompa może również nie mieć zapewnionego odpowiedniego smarowania, co prowadzi do jej zatarcia.

VW GOLF VI – objawy awarii pompy paliwa

Niesprawna pompa nie jest w stanie dostarczać paliwa do silnika, co wywołuje problemy z pracą jednostki. Zużycie pompy postępuje stopniowo, początkowo mogą się pojawić problemy z odpaleniem silnika oraz spadki mocy i szarpanie podczas przyspieszania. Bardziej zużyta pompa paliwa może całkowicie uniemożliwiać uruchomienie jednostki. Silnik może także gasnąć po dodaniu gazu i próbie ruszenia. Awaria pompy paliwa prowadzi do całkowitego unieruchomienia samochodu VW GOLF VI. Podczas próby uruchomienia samochodu z uszkodzoną pompą paliwa da się słyszeć hałas wydobywający się z okolic zbiornika paliwa.