25 produktów
Wybierz auto
Preparat paliwowy: Wtrysk bezpośredni
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Strona wysokiego ciśnienia
83,38
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
83,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
118,86
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
118,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 3
63,56
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
63,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymiar gwintu: M18 x 1,5
Ilość połączeń: 3
165,82
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
165,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymiar gwintu: M 10
Preparat paliwowy: Wtrysk bezpośredni
Rozwiń więcej danych
130,96
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
130,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.02
Gwint zewn. [mm]: M10 x 1
Rozwiń więcej danych
115,92
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
115,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Pompa wysokiego ciśnienia (strona niskiego ciśnienia)
Ciśnienie [bar]: 11
Rozwiń więcej danych
121,11
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
121,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
91,55
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
91,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
119,48
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
119,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z rozdzielacza paliwa do przewodu zasilającego
Ograniczenia producenta: Hochdrucksensor
Rozwiń więcej danych
168,33
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
168,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymiar gwintu: M18 x 1,5
Zakres pomiarowy [bar]: 2200
Rozwiń więcej danych
162,56
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
162,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Preparat paliwowy: Wtrysk bezpośredni
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Strona wysokiego ciśnienia
116,81
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
116,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Rura rozdzielacza paliwa, z lewej
Wymiar gwintu: M 18
Rozwiń więcej danych
95,81
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
95,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
110,77
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
110,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymiar gwintu: M18 x 1,5
Zakres pomiarowy [bar]: 2000
Rozwiń więcej danych
166,46
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
166,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciśnienie [bar]: 140
Ilość biegunów: 3
Rozwiń więcej danych
203,22
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
203,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ograniczenia producenta: Niederdrucksensor
Ciśnienie [bar]: 11
Rozwiń więcej danych
156,42
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
156,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Preparat paliwowy: Wtrysk bezpośredni
Ilość biegunów: 3
Rozwiń więcej danych
170,00
zł/szt.
Kraków: pon. 17.11
U ciebie: pon. 17.11
170,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
107,12
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
107,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Preparat paliwowy: Wtrysk bezpośredni
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Strona wysokiego ciśnienia
135,83
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
135,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Czujnik ciśnienia paliwa to istotny element wyposażenia auta VW GOLF VI, który bezpośrednio wpływa na pracę układu paliwowego i wtryskowego. Element ten jest montowany na końcu szyny zasilającej wtryskiwacze – jego zadaniem jest przekazywanie informacji o ciśnieniu paliwa do sterownika napędowego. Czujnik na bieżąco kontroluje ciśnienie za pompą od momentu próby odpalenia silnika aż do jego wyłączenia. Dzięki temu jednostka napędowa może stale otrzymywać optymalną ilość paliwa, która powinna być niższa lub wyższa w zależności od temperatury silnika.
Pomiar ciśnienia paliwa jest niezwykle istotny dla poprawnego działania układu zasilania pojazdu VW GOLF VI. Z tego względu nie należy bagatelizować żadnych symptomów, które mogą świadczyć o uszkodzeniu tej treści. Należą do nich m.in. nierówna praca silnika, w tym utrata mocy i dławienie, a także nagłe wzrosty mocy. Warto zwrócić uwagę także na podwyższone spalanie, niewłaściwy kolor spalin oraz odczuwanie zapachu paliwa wewnątrz samochodu.
Pierwszą kwestią, którą należy zweryfikować w przypadku kontroli czujnika ciśnienia paliwa w samochodzie VW GOLF VI, jest jego poprawny montaż. Jeśli okaże się, że wszystkie styki znajdują się w odpowiedniej pozycji i są w dobrym stanie, można zdemontować czujnik, aby sprawdzić, czy nie został on uszkodzony. W tym celu stosuje się manometr lub przeprowadza się testy diagnostyczne wykonywane z pomocą specjalnych urządzeń. W razie wykrycia problemów zaleca się jak najszybszą wymianę na sprawny komponent.