Powiadom mnie o dostępności

Czujniki ciśnienia paliwa do VW GOLF VI

21 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Wymiar gwintu: M 10, Preparat paliwowy: Wtrysk bezpośredni, Rozmiar klucza: 27, Ilość biegunów: ...
126,71 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.02, Gwint zewn. [mm]: M10 x 1, Ilość: 1, Ilość połączeń: 3, Zdjęcie produce...
114,68 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wymiar gwintu: M18 x 1,5, Zakres pomiarowy [bar]: 2000, Rozmiar klucza: 27, Ilość biegunów: 3, Na...
158,67 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
125,38 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wymiar gwintu: M18x1,5
164,91 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Preparat paliwowy: Wtrysk bezpośredni, Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Str...
95,71 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
115,28 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
103,85 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: Pompa wysokiego ciśnienia (strona niskiego ciśnienia), Ciśnienie [bar]: 11, Wymi...
127,47 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Preparat paliwowy: Wtrysk bezpośredni, Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Str...
116,79 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
92,19 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Preparat paliwowy: Wtrysk bezpośredni, Ilość biegunów: 3, Artykuł uzupełniający / informacja ...
156,80 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciśnienie [bar]: 140, Ilość biegunów: 3, Kształt obudowy wtyczki: owalny
191,31 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wymiar gwintu: M18 x 1,5, Ilość połączeń: 3
170,90 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ilość połączeń: 3, Napięcie znamionowe: 12
152,39 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ilość biegunów: 3
83,36 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wymiar gwintu: M18 x 1,5, Zakres pomiarowy [bar]: 2200, Rozmiar klucza: 27, Ilość biegunów: 3, Na...
163,38 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ilość połączeń: 3
202,91 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
115,28 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.07, Preparat paliwowy: Wtrysk bezpośredni, Ilość biegunów: 3
80,80 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do VW

Czujnik ciśnienia paliwa w samochodzie VW GOLF VI?

Czujnik ciśnienia paliwa to istotny element wyposażenia auta VW GOLF VI, który bezpośrednio wpływa na pracę układu paliwowego i wtryskowego. Element ten jest montowany na końcu szyny zasilającej wtryskiwacze – jego zadaniem jest przekazywanie informacji o ciśnieniu paliwa do sterownika napędowego. Czujnik na bieżąco kontroluje ciśnienie za pompą od momentu próby odpalenia silnika aż do jego wyłączenia. Dzięki temu jednostka napędowa może stale otrzymywać optymalną ilość paliwa, która powinna być niższa lub wyższa w zależności od temperatury silnika.

VW GOLF VI – objawy uszkodzenia czujnika ciśnienia paliwa

Pomiar ciśnienia paliwa jest niezwykle istotny dla poprawnego działania układu zasilania pojazdu VW GOLF VI. Z tego względu nie należy bagatelizować żadnych symptomów, które mogą świadczyć o uszkodzeniu tej treści. Należą do nich m.in. nierówna praca silnika, w tym utrata mocy i dławienie, a także nagłe wzrosty mocy. Warto zwrócić uwagę także na podwyższone spalanie, niewłaściwy kolor spalin oraz odczuwanie zapachu paliwa wewnątrz samochodu.

Jak sprawdzić czujnik ciśnienia paliwa w aucie VW GOLF VI?

Pierwszą kwestią, którą należy zweryfikować w przypadku kontroli czujnika ciśnienia paliwa w samochodzie VW GOLF VI, jest jego poprawny montaż. Jeśli okaże się, że wszystkie styki znajdują się w odpowiedniej pozycji i są w dobrym stanie, można zdemontować czujnik, aby sprawdzić, czy nie został on uszkodzony. W tym celu stosuje się manometr lub przeprowadza się testy diagnostyczne wykonywane z pomocą specjalnych urządzeń. W razie wykrycia problemów zaleca się jak najszybszą wymianę na sprawny komponent.